مانور پدافند غیر عامل در رفسنجان برگزار شد/عکس

  • شناسه خبر: 36973
مانور پدافند غیر عامل در رفسنجان برگزار شد/عکس

مدیر آموزش و پرورش شهرستان رفسنجان گفت: پیش از ظهر امروز مانور پدافند غیر عامل در هنرستان تلاش شهرستان رفسنجان برگزار شد.

 پیش از ظهر امروز مانور پدافند غیر عامل در هنرستان تلاش شهرستان رفسنجان برگزار شد.

 به گزارش “روراستی“سید کاظم حسینی‌پور پیش از ظهر امروز در مانور پدافند غیر عامل در هنرستان دخترانه سید جلال مهدوی «تلاش» با گرامیداشت یاد شهید حسین فهمیده اظهار داشت: امام خمینی (ره) شهید فهمیده را رهبر خود نامیدند که درس ایثار، گذشت، پایداری و مقاومت را به همه ما آموخت.

وی با اشاره به هشتم آبان ماه روز پدافند غیر عامل و برگزاری مانور بیان داشت: پدافند غیر عامل مجموعه عملیاتی است که در زمان صلح انجام می‌گیرد، نه در زمان جنگ که دلیل اجرای آن آن عوامل طبیعی مانند سیل، زلزله، توفان و عوامل انسانی مانند حمله‌های سایبری و … بوده و هدف از این مانورها حفظ آمادگی است که در زندگی به کار می‌آید.

حجت‌الاسلام سید محمود حسینی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رفسنجان هم در این مراسم با گرامیداشت یاد شهید فهمیده که نام خود را در تاریخ ماندگار کرد، اظهار داشت: روحیه مقاومت را باید از این نوجوان بسیجی یاد بگیریم.

وی بیان داشت: پدافند غیر عامل مصادیق زیادی دارد و همیشه ایام و در تمام عرصه‌ها و صحنه‌ها می‌تواند، مطرح باشد، اگر هجوم فرهنگی دشمن باشد، اینجا پدافند غیر عامل مطرح می‌شود تا در برابر کسانی که قصد ترویج بی‌حجابی را دارند، زنان و دختران ما در برابر آن موضع بگیرند.

حسینی عنوان کرد: یکی از ابعاد پدافند غیر عامل در اقتصاد است که باید اقتصاد ما مردمی باشد، اصل ۴۴ را پیاده کنیم، کار را به مردم بسپاریم، موانع را برداریم و تسهیلات بدهیم تا روی پای خود بایستیم و محتاج بیگانه نباشیم.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، مانور، پدافند
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :