بودجه امور جوانان به جیب ورزش می‌رود

  • شناسه خبر: 36994
بودجه امور جوانان به جیب ورزش می‌رود

سرپرست فرمانداری رفسنجان گفت: معضلی که امروز در بحث امور جوانان داریم این است که بودجه این بخش به جیب ورزش می‌رود.

سرپرست فرمانداری رفسنجان گفت: معضلی که امروز در بحث امور جوانان داریم این است که بودجه این بخش به جیب ورزش می‌رود.

به گزارش “روراستی” علیار اسکندری‌نسب امروز در جلسه ساماندهی امور جوانان با اشاره به اینکه شأن و منزلت آنان را باید بشناسیم و برای آن ارزش قائل شویم، اظهار داشت: جوانان ما همان‌هایی هستند که در دوران جنگ و  انقلاب حماسه آفریدند و تمام معادلات سیاسی دنیا را به هم زدند.

وی بیان داشت: جوانان در مباحث مختلف از جمله فناوری‌های هسته‌ای و نانو، علوم نوین، تولید موشک‌های دوربرد شگفتی‌های زیادی آفریدند و دانشمندان هسته‌ای ما کمتر از ۳۵ سال سن دارند، دیدگاه‌های آنان مطالبه‌گرایانه است و نباید با صرف یک سئوال و مطالبه از کنار خواسته آن‌ها بگذریم.

 اسکندری‌نسب تصریح کرد: باید خروجی برگزاری این جلسه‌ها برطرف کردن مشکلات جوانان باشد، مدیران برای برطرف کردن معضل بیکاری، اشتغال و ازدواج آن‌ها چه اندازه از نظر خود جوانان استفاده کردند و آیا توانستند، آن‌ها را در کاربرد و پیشرفت جامعه مشارکت دهند.

سرپرست فرمانداری رفسنجان با بیان اینکه نقش دولت در حوزه جوانان فقط سیاستگذاری کلان و هماهنگی بین بخشی است، خاطرنشان کرد: معضلی که امروز در بحث امور جوانان داریم این است که بودجه این بخش به جیب ورزش می‌رود، باید جوانان را یک زیرساخت و سرمایه در جامعه بدانیم و برای آن‌ها سرمایه‌گذاری کنیم.

اسکندری‌نسب ابراز داشت: جوانان صدها مؤلفه از جمله تفریح، بیکاری، ازدواج، اشتغال، کتابخانه و … دارند در حالی که بودجه‌ای برای آن‌ها نیست، اگر سازمان ملی جوانان احیا شود، یک نماینده در دولت دارد،نقشی را داشت که وزیر برای گرفتن بودجه وزارتخانه ایفا می‌کند.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، بودجه، جوانان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :