مدیران برای خوش‌خدمتی مانع تولید نشوند/ جهانگیری چه گزارشی برای ایجاد اشتغال دارد

  • شناسه خبر: 37038
مدیران برای خوش‌خدمتی مانع تولید نشوند/ جهانگیری چه گزارشی برای ایجاد اشتغال دارد

امام جمعه رفسنجان گفت: بعضاً شاهد عدم همکاری برخی دستگاه‌ها با واحدهای تولیدی هستیم در حالی که باید این واحدها را حفظ کنیم، اما بعضی مدیران برای خوش‌خدمتی نباید مانع تولید شوند.

امام جمعه رفسنجان گفت: بعضاً شاهد عدم همکاری برخی دستگاه‌ها با واحدهای تولیدی هستیم در حالی که باید این واحدها را حفظ کنیم، اما بعضی مدیران برای خوش‌خدمتی نباید مانع تولید شوند.

به گزارش “روراستی” حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان که با حضور مدیرکل محیط زیست استان برگزار شد، اظهار داشت: بعضاً پاداش عمل صالح در دنیا داده می‌شود، اما دنیا ظرف پاداش برخی کارهای نیک ما نیست و آن عنایت خداوند است و اگر گناهی مرتکب شویم، یک عقوبت دارد و از راه توبه می‌توانیم، بازگشت داشته باشیم.

وی بیان داشت: شایسته است از موقعیت‌های شغلی خود برای رضای خدا به بندگان خدمت کنیم تا کار ما عمل صالح تلقی شود و ارزش و معنا پیدا کند، مردم همواره در عرصه‌های مختلف از جمله راهپیمایی‌ها سنگ تمام گذاشته و استان کرمان نیز در راهپیمایی روز گذشته در کشور خوش درخشیده است، باید هر خدمتی که می‌توانیم برای مردم انجام دهیم.

رمضانی‌پور ادامه داد: این روزها تمام مسؤولان در صدد جذب سرمایه‌گذار و انجام کار اقتصادی هستند و برای ایجاد واحدهای کوچک که بسیار کارآیی دارند، تلاش  می‌شود که شایسته است، قوانین دست و پا گیر را تا جایی که مقدور است، برطرف کنند، محیط زیست از جمله اداره‌هایی است که می‌تواند با تسهیل سرمایه‌گذار را بیشتر جذب و انگیزه او را سرد نکند و تا جایی که امکان دارد به کمک سرمایه‌گذار بیاید.

امام جمعه رفسنجان ابراز داشت: در برخی استان‌ها همکاری مدیران مثال‌زدنی است، اما بعضاً شاهد عدم همکاری برخی دستگاه‌ها با واحدهای تولیدی هستیم در حالی که باید این واحدها را حفظ کنیم و نسبت به قطع حامل‌های انرژی از جمله برق و گاز فوری اقدام نشود، زیرا گرفتاری موجب شده است، نتوانند، قبوض خود را بپردازند، بعضی مدیران برای خوش‌خدمتی نباید مانع تولید شوند.

وی با اشاره به اینکه راهکارهایی وجود دارد که با سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان همکاری و سنگ‌اندازی‌های جلوی پای آن‌ها برطرف شود، افزود: باید سرمایه‌گذار را  به داشته‌های خود، نه به تسهیلات تشویق کرده در تقسیط زمین، برق، آب و … به تولیدکننده یاری دهیم در راستای تسریع کار آن‌ها اقدام شود و برای اشتغال جوانان شهر هر خدمتی که می‌توانیم، انجام دهیم.

رمضانی‌پور با تأکید بر اینکه توجه به مصرف تولیدات داخلی از ضروریات است که باید به آن توجه شود، عنوان کرد: امسال هم تمام شد و ما نمی‌دانیم، معاون اول رئیس جمهور چه گزارشی پایان سال برای ایجاد اشتغال به مقام معظم رهبری می‌دهد

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، مدیران، مانع
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :