از حضور کم رنگ رییس هیئت موتور سواری و اتومبیلرانی رفسنجان در مسابقات اسلالوم تا جنجالهای پایانی

  • شناسه خبر: 14229
از حضور کم رنگ رییس هیئت موتور سواری و اتومبیلرانی رفسنجان در مسابقات اسلالوم تا جنجالهای پایانی

حضور کم رنگ مسئول هیئت موتور سواری و اتومبیلرانی در مسابقات اسلالوم رفسنجان

حضور کم رنگ مسئول هیئت موتور سواری و اتومبیلرانی در مسابقات اسلالوم رفسنجان

به گزارش خبرنگار روراستی ،جمعه گذشته مسابقات اتومبیلرانی اسلالوم جام جیلی با حضور ۸۰ شرکت کننده زن و مرد در پیست کارتینگ رفسنجان در حالی برگزار شد که راکی مسئول هیئت موتور سواری و اتومبیلرانی رفسنجان در این رقابت ها حضور کم رنگی داشت و حرف و حدیث های زیادی هم در این رابطه به وجود آمد.

تیم رفسنجان موفق شد در این دوره از مسابقات به مقام قهرمانی دست پیدا کند، اما در پایان این مسابقات اتفاقی رخ داد که شیرینی این قهرمانی را به تلخی  کشاند . اخلاق حلقه مفقوده این مسابقات بود درگیری مسئولین برگزاری با شرکت کنندگان شهر کرمان باعث شد روح پهلوانی و ورزشکاری نادیده گرفته شود و در پایان تیم کرمان با دلخوری صحنه مسابقات را ترک نماید.

رئیس هیئت موتور سواری و اتومبیلرانی شهر رفسنجان در ابتدای این مراسم حضور داشت اما متاسفانه حضور ایشان صرفا به عنوان یک تماشاگر بود و در نیمه های برگزاری مسابقات وی محل برگزاری مسابقات را ترک کرد. سئوال اینجاست چرا با توجه به اهمیت این دوره از مسابقات مسئول هیئت در حال برگزاری مسابقات حاضر به ترک محل مسابقات می شود؟ صرفا پیگیری و تبلیغات جهت برگزاری این مسابقات کافیست؟

ناظر فدراسیون موتور سواری و اتومبیلرانی کشور در این رقابت ها با اشاره به مشکلات به وجود آمده افزود: مشکلات بر سر داوری و برگزاری رقابت ها بود .

رسولی گفت: در رفسنجان فضا برای اسلالوم خوب است و مسئولین باید کمک کنند این پیست ارتقا یابد.

ناظر این رقابت ها با اشاره به عدم حضور مسئول هیئت رفسنجان تصریح کرد: ایشان حتما گرفتاری داشته که نیامده ، در رقابت ها اخلاق ورزشی و روحیه پهلوانی حرف اول را می زند متاسفانه برخی این مهم را زیر پا می گذارند.

وی تاکید کرد: در شهر رفسنجان پتانسیل هایی است که می شود جوانان را جهت دهی کرد حیف است این نیروهای مستعد که روزی می توانند به عنوان مربی فعالیت کنند بدون امکانات پیش بروند ، باید پیست بهتری در نظر گرفته شود زیرا در خیابان که نمی شود آرتیست بازی کرد لذا با ارتقا پیست رفسنجان و عضو شدن این راننده ها و هم چنین موتور سواران ضمن بیمه شدن، آینده آن ها در این ورزش درخشان تر خواهد بود.

رسولی متذکر شد: استعدادهای خوبی در این رقابت ها مشاهده شد که بعدا معرفی خواهند شد و با برگزاری کلاس های آموزشی در سطح بالاتری حضور خواهند داشت.

 

 

برچسب ها:
رفسنجان ، روراستی ، مسابقات ، اسلالوم
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :