التماس ظریف برای ملاقات با شاهزاده عربستانی عزتمندانه نبود

  • شناسه خبر: 16423
التماس ظریف برای ملاقات با شاهزاده عربستانی عزتمندانه نبود

درخواست ملتمسانه ظریف از امیر کویت برای وساطت جهت ملاقات با شاهزاده جوان عربستانی عزتمندانه نبود

 
رییس  دادگستری رفسنجان با تاکید بر اینکه ما عزت و اقتدار داریم گفت: درخواست ملتمسانه ظریف از امیر کویت برای وساطت جهت ملاقات با شاهزاده جوان عربستانی عزتمندانه نبود

به گزارش روراستی، حجت الاسلام پور محمدی در جمع عزاداران جان باختگان منا در مسجد جامع رفسنجان افزود: کسی که از سرزمین منا و مشعر که امام زمان(عج) در آن‌جا حضور داشته عبور کند با حس و حال ملکوتی از دنیا برود ارزش والایی دارد و در روایات آمده اگر کسی از عرفات بیرون بیاید و گمان کند آمرزیده نشده است گناه کرده است.

رییس دادگستری رفسنجان با بیان اینکه آل سعود و وهابیت بر جنایت‌هایشان سابقه دیرینه دارند تصریح کرد: این رژیم با مکر انگلیسی به وجود آمد و یک فرقه سیاسی بود که برای فتنه میان مسلمانان درست شدند.
رییس دادگستری رفسنجان با بیان اینکه امسال از عید قربان تا عید غدیر هیچ شادی نداشتیم و بزرگترین عید مسلمانان را به عزا تبدیل کردند تصریح کرد: رهبر انقلاب ابتدای درس خارج غم و اندوهی داشتند و این غم رهبر قلوب ما را نیز غمناک کرد.
وی خاطر نشان کرد: نشستن ظریف کنار امیر کویت و واسطه قرار دادن وی برای ملاقات با شاهزاده جوان عربستانی عزتمندانه نبود ما عزت و اقتدار داریم اما کلام رهبر معظم انقلاب صلابتی که داشتند و چنان غرشی کردند که آن‌ها را سرجای خود نشاند .
وی اضافه کرد: دیپلماسی خنده جواب نمی‌دهد باید از موضع اقتدار وارد شد و دیدیم که با سخنان رهبر معظم انقلاب این دولت مسیر را تغییر داد و پادشاه ملعون عربستان پیام تسلیت داد و موضعش را عوض کرد.
پورمحمدی در بیان جنایات آل سعود ادامه داد: این حکومت در حال جنگ با مسلمانان است و شش ماه روز و شب بر سر مسلمانان یمن گلوله می‌ریزد و تمام زیر ساخت‌های این کشور اسلامی را از بین برده است.
وی عنوان کرد: در این فاجعه یوسف قراء ایران تعداد دیگری از قاریان بین المللی کشورمان جان خود را از دست دادند.
وی ببیان کرد: طراح معماری که خیابان‌هایی که این حادثه در آن رخ داده است در گفت‌وگویی ابراز داشته که خیابان‌ها را برای رفتن و برگشتن طراحی کردم و این جنایت است و امکان ندارد قضیه‌ای عادی باشد.
وی تاکید کرد: ما منتظریم کمیته حقیقت‌یابی بدون دخالت و حضور آل سعود از کشورهای مسلمان تشکیل شود زیرا کسی که جنایت کرده نمی‌تواند قضاوت کند.
IMG_4146 IMG_4156 IMG_4161 IMG_4141 IMG_4136
 
برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، درخواست، ظریف
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :