فردا می آییم و حماسه ای بزرگ خلق می کنیم

  • شناسه خبر: 20914
فردا می آییم و حماسه ای بزرگ خلق می کنیم

ملت ایران فردا با حضور در پای صندوق های رأی حماسه ای بزرگ خلق خواهد کرد.

یادداشت////

به گزارش”روراستی” پس از بیش از یک هفته  تبلیغات کاندیداهای خبرگان و مجلس شورای اسلامی موج تبلیغات آرام گرفت و از ساعت هشت صبح امروز هر گونه تبلیغاتی از سوی نامزدها ممنوع اعلام شده است.

در این یک هفته تبلیغات نامزدهای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هر یک از کاندیداها به گونه ای تبلیغات خود را انجام دادند و برخی ها نیز از تخلف عاری نبودند.

از یک نامزد با سلام و صلوات استقبال شد و نامزد دیگری استقبال چندانی نداشت، یکی از نامزدها به تخریب دیگری پرداخت و حتی حامیان نامزد دیگری را نیز تخریب کرد، یکی از سران فتنه حمایت کرد و از این راه خواست جلب توجه کند و نامزد دیگری با دست خالی و بدون تنش کارش را به آرامی انجام داد.

جلسات پرسش و پاسخ کاندیداها نیز برگزار شد و هر یک از کاندیداها سئوالات مطرح شده را پاسخ دادند و در مناظره ها نیز کار اندکی به تنش کشید و هر کس توان مناظره نداشت تغییر جهت می داد و بحث را مغلطه می کرد.

اما این تهدیدها، تخلفات، تنش ها، حمایتها، تخریب ها و..در زمان قانونی تبلیغات پایان یافت و اکنون باید منتظر ماند مردم از این همه اتفاقات بد و خوب و شور و هیجاناتی که طی یک هفته ایجاد شد چه برداشتی کردند و فردا به چه کسی رأی خواهند داد.

به گفته بزرگان هر رأی ما تیری بر چشمان و قلب دشمنان جمهوری اسلامی ایران است و این وظیفه من و تو است که پای صندوق های رأی بیاییم و بار دیگر با آرمان های امام و خون شهدا و رهبر  عزیزمان پیمان ببندیم که تا ابد پای نظاممان هستیم.

فردا روز خروش ملت ایران پای صندوق های رأی خواهد بود، فردی را انتخاب خواهیم کرد که  اصلح و با نظام و ولایت همگام و همسو باشد و  برای رسیدن به آن چه که مردم از او انتظار دارند تلاش کند.

و حال هر چه در این روزها اتفاق افتاد گذشت…

فردا در ۲۱۴ شعبه اخذ رأی مردم رفسنجان و انار حضور خواهند یافت، فردا بار دیگر زمان نشان دادن انقلابی بودنمان است و بار دیگر مردم انقلابی رفسنجان  و انار از بین کاندیداهای مطرح و اصلح شهرستان اصلحترین را انتخاب و روانه خانه ملت خواهند کرد و جشن پیروزی حضور و حماسه را برگزار خواهند نمود.

 

 

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، فردا، ملت
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :