نماینده منتخب خود را متعلق به همه مردم بداند

  • شناسه خبر: 21086
نماینده منتخب خود را متعلق به همه مردم بداند

امام جمعه رفسنجان با تأکید اینکه نماینده منتخب فراجناحی عمل کند، گفت: منتخب مردم باید خود را به متعلق به همه مردم بداند.

به گزارش”روراستی” حجت الاسلام رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه ۱۴ اسفندماه افزود: ملت ایران بار دیگر با حضور خود در انتخابات حمایت خود را از ولایت و نظام اعلام کرد.

وی تصریح کرد: مردم رفسنجان همگام با سراسر کشور در انتخابات هفتم اسفندماه شرکت کردند و به این حضور  و نیز به منتخب مردم تبریک می گوییم.

رمضانی پور با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بعد از انتخابات در پیامی به نمایندگان رهنمودهایی داشتند، افزود: پاکدستی و ساده زیستی از جمله این تأکیدات است و ایشان از لبیک به فراخوان نظام قدردانی کردند.

وی ادامه داد: رهبر انقلاب بر پیشرفت همه جانبه و درون زا تأکید کردند و از برگزار کنندگان انتخابات نیز تشکر کردند و نیز روز بعد از انتخابات را روز مهربانی و تبریک گفتن سایر رقبا به رقیب خودشان خواندند و روز دوستی معرفی کردند.

امام جمعه رفسنجان از جمله انتظارات مردم از نمایندگان منتخب را نیز ساده زیستی و پاکدستی و همچنین خدمت صادقانه دانست و افزود: شجاعت و ایستادگی در برابر دشمن و واکنش انقلابی در برابر فتنه گران از جمله خواسته های مردم از نمایندگان مجلس است.

وی تأکید کرد: نمایندگان باید فراجناحی عمل کنند حتی اگر  فردی با حمایت جریانی به مجلس راه یافته باشد باید خود را متعلق به همه مردم بداند و نگاه مساوی به همه جریان های سیاسی داشته باشد.

وی در بخش دیگری از خطبه ها با گرامیداشت هفته احسان و نیکوکاری خاطرنشان کرد: از جمله آثار احسان و نیکوکاری؛ خیر در دنیا، جذب دلها، مصونیت از لغزش ها، جلوگیری از مرگ بد، برکت و افزایش رزق و روزی و…است.

رمضانی پور هفته منابع طبیعی را گرامی داشت و به فرمایش پیامبر اکرم(ص) اشاره و خاطر نشان کرد: ایشان فرمودند« اگر مسلمانی درختی بکارد و از میوه آن انسان و یا جاندار دیگری بخورد، صدقه محسوب می شود» .

وی از اهتمام هوشمندانه نیروی انتظامی در برخورد با هنجارشکنان قدردانی کرد.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، نماینده، منتخب
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :