جنبش امروز انقلاب اسلامی مطالبه قسط است/ هرکس بیشتر از حق خود برداشته باید از حلقومش بیرون کشید

  • شناسه خبر: 24489
جنبش امروز انقلاب اسلامی مطالبه قسط است/ هرکس بیشتر از حق خود برداشته باید از حلقومش بیرون کشید

استاد حسن عباسی گفت: جنبش امروز انقلاب اسلامی مطالبه قسط است و هرکس بیشتر از حقش برداشته است باید از حلقوم او بیرون کشید حتی اگر مهریه و کابین همسرش باشد.

استاد حسن عباسی گفت: جنبش امروز انقلاب اسلامی مطالبه قسط است و هرکس بیشتر از حقش برداشته است باید از حلقوم او بیرون کشید حتی اگر مهریه و کابین همسرش باشد.

به گزارش”روراستی” استاد حسن عباسی دوشنبه شب در جمع مردم رفسنجان در مسجد امام‌‌خمینی(ره) این شهر اظهار داشت: امروز روز سراسری بازگشت به خانواده و صیانت از ارزش های خانواده بود و مردم رفسنجان نیز مسیر طولانی از میدان شهدا تا مسجد امام(ره) را پیمودند و در دفاع از حجاب حرکت بزرگی انجام دادند.

وی بیان داشت: این حرکت در سراسر کشور آغاز شده  و زمینه‌ای ایجاد خواهد کرد که در مردان غیرت و در زنان عفت بجوشد و در عصری که به عصر بی‌عفتی، بی‌غیرتی و بی‌حیایی و عصر قتل‌عام اخلاق بشر نام گرفته غیرت و عفت جاری شود.

این استاد دانشگاه ادامه داد: ایالات متحده آمریکا بیش از ۴۰۰ میلیون پیج تصاویر پورن و قبیحه در فضای سایبر در قالب ۳۰ میلیون وب‌سایت پورن گذاشتند و در گزارش مراکز آمریکایی آمده که ۸۹ درصد کاربران این سایت‌ها آمریکایی‌ها هستند.

وی تصریح کرد: خطر بی‌حجابی هم در سطح جامعه هم رسانه‌ها در فیلم‌های سینمایی، سریال‌ها، ماهواره‌ها و…بلایی سر جامعه می‌آورد که در قرآن از آن تعبیری عجیب به‌کار رفته است.

عباسی افزود: روزی که ابلیس برای خدا خط  نشان می‌کشید خداوند به او گفت برو در اموال و اولاد کسانی که ولایت تو را پذیرفتند شریک شو، شیطان در نسلی که از زنای ذهنی ایجاد می‌شود شریک است و خلق و خوی او در آن نسل خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: مقوله حجاب نه تنها در زنان بلکه در مردان نیز واجب است، تی‌شرت‌های تنگ و شلوارهای جین تنگ که پسران و مردان می پوشند محرک است و نوعی بدحجابی مردان است.

PicsArt_07-11-09.33.04

عباسی با بیان اینکه اگر قرار است نسل اصلاح شود و مسئله حلال‌زادگی وجود داشته باشد ذهنیت پدر و مادر نیز نیاز به حجاب و عفاف دارد، ادامه داد: کسی که حیا ندارد، حیات ندارد و مانند مرده است.

وی فرزندان فاطمه زهرا(س) را ثمره فؤاد ایشان داسنت و گفت: فؤاد لایه چهارم وجود ماست که هسته مرکزی است، آن حضرت نه نامحرمی را دیدند و نه نامحرمی ایشان را دید، برخی افراد لایه مرکزی وجودشان کور است.

این استاد دانشگاه بیان کرد: بیش از نیمی از جمعیت جهان غرب زاده زنا هستند، گزارش نقشه خانواده در سال ۲۰۱۴ میلادی حکایت از این داشت که کشورهای آمریکای لاتین بدترین وضعیت را دارند، ۸۰ درصد کلمبیا، ۷۰ درصد بولیوی، ۶۶ درصد برزیل  و در کشورهای اروپایی فرانسه بالاترین رقم یعنی ۵۶ درصد و سوئد با ۵۵ درصد رتبه بعدی جمعیت را دارد که زنا زاده‌اند و این نشان می‌دهد که حجاب و حیا چشمان را حریص‌تر نمی‌کند چراکه در کشور جمهوری اسلامی این آمار صفر است و عمده کشورهای اسلامی نیز آمارشان صفر است.

وی اذعان کرد: پس از یک هزارو ۴۰۰ سال از مبعوث شدن پیامبر مکارم اخلاق ملت و امت پیامبر کارنامه‌اش از حیث حلال‌زادگی پاک است.

عباسی در بخش دیگری از سخنرانی خود به مسائل روز کشورمان اشاره کرد و اظهار داشت: کارکرد اسلام قسط است یعنی سهم هرکسی را بپردازیم.

وی ادامه داد: جنبش امروز انقلاب اسلامی مطالبه قسط است و هرکس هر چه بیشتر از حق برداشته است باید از حلقوم او بیرون کشید حتی اگر مهریه و کابین همسرش باشد.

PicsArt_07-11-09.34.56

استاد دانشگاه تأکید کرد: اگر جامعه آرمانی می‌خواهیم شکل دهیم کارکرد دین در جامعه باید شکل داده شود.

وی اضافه کرد: جنبش مطالبه قسط باید در جامعه راه بیفتد و این مسئله سیاسی و یا جناحی نیست، مسئله قرآن است. ملتی که در گرمای بالای ۵۰ درجه ماه رمضان و سرمای ۲۲ بهمن، دفاع از حرم و.. در صحنه حاضر می‌شوند، بالاترین لیاقت دارند اگر قرار است قسط اقامه شود همه مردم باید قیام کنند و خواص باید قوام به قسط باشند.

عباسی خاطر نشان کرد: یک مربی ورزشی ماهانه یک میلیارد تومان درآمد دارد  و این حقوق از بیت‌المال به او پرداخته می‌شود چرا یک اجنبی باید یک هزار برابر حقوق جوانان ما حقوق بگیرد که توپ زدن یاد دهد مگر این همه پول می‌گیرید نمی‌توانید توپ زدن یاد بدهید.

وی ابراز داشت: آیا در این مملکت رئیس‌جمهورها هم این همه حقوق می‌گیرند که یک اجنبی می‌گیرد و هر روز هم جلوی تلویزیون غر می‌زند.

وی تأکید کرد: اگر این همه پول به فوتبالیست بدهیم، به هنر پیشه بدهیم،دیگران بخورند و….پس حکومت علوی چه می‌شود وقتی فیش‌های حقوقی اصلاح می‌شود باید ورزش و هنر نیز اصلاح شود.

PicsArt_07-11-09.36.27

وی در ادامه به موضوع مهدویت اشاره کرد و ابراز داشت: مهدویت برای ما در بستر موضوع موعودگرایی شناخته می‌شود و موعودگرایی سه شاخصه ایمان به آخرت، تغییر در نفس و ایمان به شخصی که حی و زنده است و حرکتش مخفی اما کارش را انجام می‌دهد، دارد.

وی عنوان کرد: متعلقات ایمان، ایمان به خدا، کتاب، ارسال ملائکه، ارسال انبیا، ایمان به آخرت و آیه‌های الهی هستند، اگر ایمان به آخرت نداشته باشیم در دنیا هرکار خواستیم انجام می‌دهیم.

عباسی خاطرنشان کرد: اختلاس، فیش‌های نجومی، سیاسی‌کاری، رشوه و … ناشی از عدم ایمان به آخرت است و اگر به آخرت و حساب و کتاب ایمان داشتند فیش‌های حقوقی نجومی ایجاد نمی‌شد.

وی بیان کرد: اگر ایمان به آخرت وجود داشت خودکنترلی می‌شد، بعضی مردم با ۴۵ هزار تومان یارانه زندگی ‌می‌کنند، چگونه حقوق‌های ۱۰۰ میلیون‌ تومانی از گلوی این افراد پایین می‌رود.

این استاد دانشگاه با اشاره به اینکه در مسیر آزمایش باید همراه امام باشیم، تصریح کرد: مسئله انتظار اشتباه جافتاده است، امام زمان‌(عج) بین ما هستند و اگر انقلاب ‌اسلامی دوام آورده از حضور حضرت در صحنه است.

وی ادامه داد: ما منتظر ظهور هستیم و منتظر آمدن نیستیم، لذا باید در خودمان تغییر ایجاد کنیم و منتظر واقعی باشیم.

عباسی با بیان اینکه ما بعد از ۳۷ سال از پیروزی انقلاب اسلامی در زعامت نفر شصت و یکم هستیم، تصریح کرد: در تمام تاریخ شیعه یک روز فاصله نبود.

PicsArt_07-11-09.37.21

کسانی که می‌گویند انقلاب تمام شده خلاف قانون عمل می‌کنند

رئیس مرکز دکترینال امنیت بدون مرز ابراز داشت: خطر عظیمی که جریان مهدویت را تهدید می‌کند این است که جریانی که در امام‌خمینی (ره) بود تمام شود، این جریان در مجمع تشخیص مصلحت نظام با سخنانی که مطرح شد که می‌خواهید با انقلاب باشید یا جمهوری اسلامی، انقلاب هزینه دارد و بهتر است جمهوری اسلامی باشد چرا که تولید ثروت و رفاه دارد.

وی تصریح کرد: اینها انقلابیونی هستند که از انقلاب اسلامی خسته شده‌اند و کسانی که اطراف رهبری هستند و ادعای همراهی با امام راحل را دارند باید قصه انبیای الهی را مطالعه کنند و بدانند که این مسیر دشواری و سختی دارد و خستگی‌های خود را به حساب مردم نگذارند.

عباسی ادامه داد: مردم همان کسانی هستند که در سوریه می‌جنگند، در گرمای بالای ۵۰ درجه روز قدس و … حضور دارند، از طرف مردمی که زن و بچه خود را می‌گذارند و در سوریه شهید می‌شوند، حرف نزنید.

استاد دانشگاه تهران اذعان کرد: زمانی که انقلابیون خسته شوند، مهدویت هم تغییر می‌کند، خیلی‌ها در صدر اسلام جایگاه داشتند اما با حکومت بعدی جایگاهشان چه شد، باید بدانید در کنار بزرگان بودن مسئولیت را سنگین‌تر می‌کند نه اینکه قداست می‌آورد.

مقابل ما اهل تسنن نیستند بلکه طرف ما وهابی ها هستند

وی در ادامه به تحولات دنیای اسلام و جنگی که به نام اسلام در کشورهای مسلمان راه افتاده یاد کرد و بیان داشت: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری اگر کسی به اهل تسنن توهین کند در قضایای فتنه و بازی کردن در زمین دشمن سهیم است.

عباسی تصریح کرد: ما یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون اهل تسنن داریم و چهار میلیون وهابی، اهل سنت مقابل ما نیستند، بلکه با وهابی‌ها طرف هستیم، جریانی که به اهل سنت توهین می‌کنند شیعه‌های انگلیسی هستند که در لندن پول می‌گیرند و علیه اهل تسنن حرف می‌زنند.

وی با بیان اینکه انقلاب ادامه دارد، خاطرنشان کرد: اینکه بگویند انقلاب یا جمهوری اسلامی، پشت پا زدن به حرکت تمام ۶۱ زعیم در حرکت مهدویت است.

رئیس مرکز دکترینال امنیت بدون مرز ابراز داشت: رهبر انقلاب پس از آن سخنان در مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمع اقشار مختلف فرمودند سپاه، حوزه، دانشگاه، قوه قضائیه و …همه باید انقلابی باشند و خود نیز فرمودند من انقلابی‌ام.

وی همچنین یادآور شد: نباید گفت ما انقلاب کردیم به جمهوری‌ اسلامی برسیم و حال که رسیدیم نباید به گذشته رجعت کنیم و اگر کسی از انقلاب حرف بزند به سال ۵۶ و ۵۷ برگشته است.

عباسی بیان کرد: رهبری سقف خواستن انقلاب را ظهور دانستند، لذا نباید روحیه انقلابی از جامعه گرفته شود، چراکه سر اسلام بلاهایی خواهد آمد.

این استاد دانشگاه با اشاره به اینکه آمریکا به شیوه‌های مختلف از جمله جنگ سخت، جنگ نرم، جنگ اقتصادی و … نتوانست به خواسته‌هایش برسد، افزود: لذا جنگ مسلمانان را به نام اسلام به‌ راه انداخت و به جنگ اصل اسلام از دل اسلام برخاست.

عباسی بیان داشت: کسانی که می‌گویند انقلاب‌اسلامی تمام شده خلاف قانون اساسی عمل می‌کنند.

PicsArt_07-11-09.34.00

وی با اشاره به اینکه به بهانه تولید ثروت مدل چین را در ایران می‌خواهند پیاده کنند، تصریح کرد: چین کشوری کمونیستی و پوسته حکومتش مانند شوری و مدل اقتصادی‌اش مانند آمریکاست و رهبری این خطر را احساس کردند.

عباسی گفت: دشمن با اینکه یک عمامه به‌ سر بالای سر مملکت باشد مشکل ندارد، بلکه با سیرت جمهوری‌اسلامی مشکل دارد و این را رهبر معظم انقلاب گوشزد کردند.

وی با یادآوری نامه امام ‌خمینی(ره) به منتظری در سال ۶۸ و گوشزد کردن به وزیری که حرف از لیبرالیسم می‌زند، خاطرنشان کرد: وزیری که دغدغه‌اش هواپیمای آمریکا و مسئله‌اش لیبرالیسم است نه اسلام، اشتباهی سرجایش نشسته است.

این استاد دانشگاه بیان کرد: در جمهوری‌اسلامی نباید وزیری وجود داشته باشد که به قرآن معتقد نباشد، قرآن مسئله فایده و منفعت را قبول دارد اما مهمتر از آن خسارت را مطرح می‌کند و می‌فرماید ضرر و زیان دنیوی اما خسارت اخروی است.

عباسی اذعان کرد: ممکن است اشخاص با ربا، قرارداد نفتی، فیش‌های حقوقی و … دنیایشان را بسازند اما جبران خسارت آخرت ممکن نیست.

وی تاکید کرد: باید با بصیرت نسبت به آنچه امام فرمودند که به حرکت عظیم انقلاب ‌اسلامی خدشه وارد نشود عمل و سختی‌ها را تحمل کنیم، آدم انقلابی دنبال راحت‌طلبی نیست.

عباسی گفت: همه جهان انقلاب اسلامی را الگوی خود قرار دادند و مظلومان عالم از جمله سیاهپوستان چشمشان به انقلاب‌اسلامی است.

PicsArt_07-11-09.31.10

حرکت انقلابی برای مبارزه با فساد درون سیستم ایجاد شود

وی ادامه داد: اگر عادت کردیم شریک غم مظلومان باشیم باید مظلومان جامعه خود را دریابیم، یک گروه از انقلابیون اول انقلاب با صدام می‌جنگیدند و یک گروه به اسم جهاد سازندگی به مردم محروم و مستضعف رسیدگی می‌کردند، امروز مردم فقیر زیادی هستند که صورت خود را با سیلی سرخ نگه داشته‌اند.

رئیس مرکز دکترینال امنیت بدون مرز در ادامه بر داشتن حرکت انقلابی برای مواجه فسادهای درون سیستم و رفع ظلم از سر مردم مظلوم در شهرها و روستاها تأکید کرد و فقرزدایی را امری ضروری دانست.

وی گفت: اینکه هر روز فیش حقوقی افراد با آن ارقام اعلام می‌شود وضعیت روانی جامعه مختل می‌شود، لذا اگر در بین حکومت با چهار نفر برخورد جدی شود مردم خوشحال می‌شوند و این معضل را نباید گردن این و آن و این جناح و آن جناح انداخت.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، قسط، جنبش
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :