فتنه گران هرگز نمی توانند حقیقت انقلاب را تغییر دهند

  • شناسه خبر: 26591
فتنه گران هرگز نمی توانند حقیقت انقلاب را تغییر دهند

امام جمعه رفسنجان گفت: فتنه گران هرگز نمیتوانند حقیقت انقلاب را تغییر دهند.


به گزارش ” روراستی ” حجت الاسلام رمضانی پور در حاشیه اختتامیه همایش با تبریک عید ولایت افزود: اگر چه فتنه گران در واقعه غدیر ظاهر را تغییر دادند اما غیر را نتوانستند تغییر دهند.
وی ادامه داد: کما اینکه در این زمان فتنه گران بخواهند حقیقت انقلاب را تغیبر دهند که هرگز نخواهند به آن دست یابند.
امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: ما مسلمانی نیستیم که تنها چند قدمی جلوی پایمان را ببینیم و برای دنیا دست ذلت به هرکس بدهیم.
وی گفت: ما پیرو مکتب شیعه ای هستیم که حاضریم تمام هستی و جان خود را بدهیم در دفاع از ولایت و ملت این مهم را ثابت کرده است.
رمضانیپور با اشاره به فتنه سال ۸۸ تصریح کرد: مردم ایران ۹ دی پاسخ دندان شکنی به فتنه گران دادند اگر چه فتنه زیر خاکستر وجود دارد اما مردم باید بصیرت و هوشمندی داشته باشند.
وی خاطر نشان کرد: یکی از پیام های این همایش درس گرفتن از غدیر است کسانی که غدیری بودند و پیمان شکنی کردند، مردم رفسنجان پیشینه ولایی دارند اعتقاد بسیار زیادی به ولایت دارند .
وی عنوان کرد: همایش شش روزه با همکاری همه مسؤولان برگزار و نمایشگاه توانمندیهای این شهرستان معرف این ظرفیتها بود.
امام جمعه رفسنجان خاطر نشان کرد: رفسنجان قابلیت زیادی دارد نگاه به دولت نگاه خطایی است که اگر بخواهیم بگوییم دولتها کاری انجام میدهند به دلیل کمبود منابعی که دارند امکان ندارد.
وی بیان داشت: بودجه هایی که دولت ها بخواهند کمک کنند ناچیز است که برای زیرساخت ها وسرمایه گذاری موثر نخواهد بود.
این مسؤول با اشاره به اهمیت توجه به فرمایشات مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه ای خاطرنشان کرد: صحبتهای دو عضو کمیسیون اقتصاد مجلس سید فرید موسوی و خانم آقاپور راهگشاست و میتواند موانع را برطرف کند.
وی ابراز داشت: در رفسنجان سرمایه گذارانی داشتیم که موانع زیادی سر راهشان بوده و هست که این موانع باید رفع شود.
رمضانیپور در ادامه با تاکید بر اینکه نباید فکر کنیم دیگران از بیرون از مرزها برای ما کار کنند، تصریح کرد: چرا باید از دشمن تعریف کنیم و او را وارد زندگی خودمان کنیم، چرا باید از سوی مسؤولان نسبت به فرمایشات مقام معظم رهبری بی توجهی شود.
وی اذعان کرد: عمده مشکلات ما واینکه دولت نتوانسته به وعده های خود عمل کند ناشی از عدم توجه به فرمایشات رهبری است و امروز مسؤولان برجام اقرار به بدعهدی آمریکا برخی کشورهای اروپایی میکنند.
این مسؤل به ایجاد خودباوری در جوانان و دانشجویان را دیگر پیام این همایش عنوان کرد و اظهار کرد: در رفسنجان میدان کار فراهم است و باید به کمک ظرفیت علمی برای رفع معضلات اجتماعی اقتصادی گام برداریم.
امام جمعه رفسنجان عدم وابستگی به غیر به افراد واداده و دلبسته به غرب از دیگر پیام های این همایش است.

img_2703

img_2848

برچسب ها:
رفسنجانفروراستی،امام جمعه،فتنه گران
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • ت

    رمضانی چه خوش و وشی با حسین مرعشی داره؟! اینخا که به خون هم تشنه اند