آغاز فصل تعلیم و تربیت در مدارس

  • شناسه خبر: 26658
آغاز فصل تعلیم و تربیت در مدارس

باحضور مسؤولان زنگ مهر و زنگ سرشماری اینترنتی در هنرستان کاردانش سیدیحیی مرتضوی نواخته شد.

به گزارش”روراستی” باحضور امام جمعه، فرماندار، مدیر آموزش و پرورش، معاون مدیرکل آموزش و پرورش و جمعی از مسؤولان و خانواده دانش آموزان،  زنگ مهر و زنگ سرشماری اینترنتی در هنرستان دخترانه کارودانش سید یحیی مرتضوی رفسنجان نواخته شد.

سیدکاظم حسینی‌پور در این آیین با تبریک فرارسیدن فصل بازگشایی مدارس افزود: شما آینده‌سازان مملکت هستید و آن چه از علم و دانش اندوخته‌اید ره توشه‌ای برای فردای شماست.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان رفسنجان خاطرنشان کرد: خود را به اخلاق اسلامی مجهز کنید و علم و تقوا را در خود تقویت کنید.

photo_2016-09-25_14-54-43

حجت‌الاسلام  رمضانی‌پور نیز بازگشایی فصل تعلیم و تربیت نوعی آغاز زندگی دانست و  تصریح کرد: رشته‌های فنی که در مدارس مغفول مانده‌اند، ارزشمند هستند.

وی بیان داشت: در کنار رشد علمی رشد اخلاقی و معنوی هم باید صورت گیرد.

امام جمعه رفسنجان خاطرنشان کرد: کسی که موعظه در او اثر نکند مستحق بلاست، لذا انسان باید همه در معنویات ورود کند و هم به فرموده امام علی (ع) خود را به سلاح ادب مجهز کند.

فرماندار رفسنجان نیز در ادامه با بیان اینکه باید حس هدفمند بودن را در خورد پرورش داد و رویاهای بلند برای خود در نظر گرفت با اشاره به اینکه دانش‌آموزان باید به دنبال کارآفرینی باشند و از هم‌اکنون برای این هدف برنامه‌ریزی کنند، تصریح کرد: در کاری که به آن علاقه‌مند هستید، گرایش پیدا کنید و سخت کوشش کنید.

وی افزود: استفاده از وقت و استعداد امری مهم است و باید به آن توجه کرد و اهل تفکر باشید، زیرا منبع اصلی ثروت برای پیشرفت است.

فرماندار رفسنجان انسان سالم را محور توسعه دانست و ابراز داشت: انضباط و اخلاق به روز کردن خلاقیت‌ها و ارتباط با افراد درست لازمه کار است و برای اینکه انسان‌های موثری باشید به سلامت خود اهمیت دهید.

ملانوری با اشاره به اینکه شما در جایگاه علم قرار گرفته‌اید و در کنار علم ایمان تعهد و عمل را در خود جای دهید، خاطرنشان کرد: جامعه به انسان‌های متعهد نیاز دارد.

فرماندار رفسنجان در ادامه به آغاز سرشماری اینترنتی اشاره کرد و بیان داشت: سرشماری اینترنتی به مدت ۲۰ روز انجام می‌شود.

وی سرشماری را کامل‌ترین شیوه جمع‌آوری اطلاعات دانست و متذکر شد: آمار و اطلاعات صحیح در برنامه‌ریزی‌ها مؤثر است.

photo_2016-09-25_14-54-52 photo_2016-09-25_14-55-01

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، آغاز، فصل
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :