گذری اجمالی بر بازدید خبرنگاران رفسنجان از بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات کشور

  • شناسه خبر: 28221
گذری اجمالی بر بازدید خبرنگاران رفسنجان از بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات کشور

در چهارمین روز از برپایی نمایشگاه مطبوعات در مصلای تهران، گروهی از خبرنگاران رفسنجان از این نمایشگاه دیدن کردند.

در چهارمین روز از برپایی نمایشگاه مطبوعات در مصلای تهران، گروهی از خبرنگاران رفسنجان از این نمایشگاه دیدن کردند.

به گزارش”روراستی” با زدن جرقه شرکت در بیست و دومین نمایشگان مطبوعات و خبرگزاری های کشور مسؤولان رفسنجان خواسته خبرنگاران ا پذیرفتند و نسبت به عملی شدن آن اقدام کردند.

محمد آبادی هماهنگی های لازم را انجام داد و رئیس دانشگاه ولیعصر(عج) هم اعلام حمایت مالی از این سفر یک روزه کرد و چون جرقه رفتن به سفر در سرچشمه و در مراسم یادواره شهدای صنعت مس زده شد، روابط عمومی مس منطقه کرمان هم تأمین سرویس ایاب و ذهاب را پذیرفت.

روز سفر فرا رسید و هفت نفر از خبرنگاران عازم تهران شدند، به نمایشگاه مطبوعات رسیدیم، چندان شلوغ نبود، یادمان از شلوغی دو سال پیش که به این نمایشگاه رفتیم نمی رود و شاید آن شلوغی به دلیل روزهای پایانی آن بود.

وارد نمایشگاه شدیم و غرفه های زیادی از نشریات و خبرگزاری های مختلف برپا بود و بازار نشست های خبری هم داغ بود.

آخوندی وزیر راه و شهرسازی و دهقان وزیر دفاع ازجمله بازدیدکنندگان ویژه این روز بودند که تا رسیدن ما، برنامه خبری شان پایان یافته بود و معاونان وزرا نیز در این نمایشگاه یکی پس از دیگری بازدید می کردند و می رفتند.

تبلیغات نشریات و مجلات هم در حال انجام بود، غرفه جنوب کرمان و کرمان هم در نمایشگاه برپا شده بود و یک نماینده هم از رفسنجان غرفه داشت.

هفته نامه فرهنگی اقتصادی شایورد که طی سه روز قبل میزبان افراد مهمی ازجمله رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، وزیر اطلاعات، مدیر روابط عمومی مس منطقه کرمان و جمع دیگری از شخصیت های کشوری بود،روز چهارم هم فلاح مشاور استاندار میهمان این غرفه که تنها نماینده نشریات رفسنجان بود، شده بودند.

زمان زیادی برای بازدید نداشتیم و در این مدت سه ساعت که می توانستیم از غرفه ها بازدید کنیم، تجربیاتی بر تجربیات گذشته افزودیم و با چند نشریه و خبرگزاری جدید و شیوه عملکرد و فعالیتشان آشنا شدیم.

در راه برگشتن نایب الزیاره همه خوانندگان و مخاطبان سایت روراستی بودیم و نمازجماعت مغرب و عشا را در حرم فاطمه معصومه(س) اقامه کردیم.

سفر کوتاهی بود و توشه چندان زیادی نداشت چراکه حرفه خبرنگاری و مطبوعات هر روز نیاز به کسب تجربه جدید برای پیشرفت و پویایی و خروج از کلیشه ای عمل کردن دارد.

امیدواریم مسؤولان در سال های بعد زمان سفر را بیشتر کنند و استقبال نشریات رفسنجان برای حضور در این نمایشگاه که آثار زیادی دارد، بیشتر شود.

img_0208-copy img_0220-copy img_0242-copy img_0248-copy img_0251-copy img_0260-copy img_0338-copy img_0332-copy img_0321-copy img_0294-copy img_0289-copy img_0343-copy img_0357-copy img_0360-copy img_0370-copy img_0380-copy img_0391-copy img_0394-copy img_0421-copy img_0430-copy img_0445

 

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، بازدید، خبرنگاران
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :