فقط ۷ کیلومترمربع از شرق حلب در اشغال تروریست‌هاست

  • شناسه خبر: 28951
فقط ۷ کیلومترمربع از شرق حلب در اشغال تروریست‌هاست

ارتش سوریه و نیروهای مقاومت با آزادسازی ۱۱ کیلومتر دیگر از شرق حلب در ۲۴ ساعت گذشته موفق شدند ۳۸ کیلومتر از این منطقه را آزاد کنند. تروریست‌ها نیز ۷ کیلومتر از این منطقه را در اشغال خود دارند.

به گزارش”روراستی” به نقل از خبرگزاری فارس، نیروهای سوری و مقاومت توانستند طی ۲۴ ساعت اخیر حدود ۱۱ کیلومتر مربع دیگر از مساحت شرق شهر حلب را بطور کامل پاکسازی کنند ومجموعپاکسازی بخش شرقی را به ۳۸ کیلومتر برسانند.

در حال حاضر حدود ۷ کیلومتر تحت اشغال تروریست ها است و روز چهارشنبه حدود ۱۶ کیلومتر بود.

نیروهای مقاومت طی ۲۴ ساعت گذشته موفق شدند محله های «المشاطیه، اقیول، باب الحدید، شاکر اغا، البیه حمزه، جب قرامن ،المجی ،الهزازه، الجدیده، الفرافره، جب القبه، الدودو، صفصافه، باب النیرب، المعادی، المرجه، الصالحین، الشیخ لطفی،کرم حومد و البوره» را بطور کامل آزاد کنند و تعدادی محله های آزاد شده را از ۳۵ محله به ۵۶ محله برسانند.

در حال حاضر حدود ۷ کیلومتر مربع همچنان در اشغال تروریستهاست که شامل محله‌های «الجلوم، الاصیله، بستان القصر، الکلاسه، الزبدیه، باب القام، الفردوس، مقالع، کرم الدعدع، الانصاری شرقی، الانصاری غربی، المشهد، السکری و الشیخ سعید» است.

در حال حاضر در بخش شرقی محله الشیخ سعید و در محور شمالی در اطراف محله های «باب المقام، الاصیله، بستان القصر» درگیری‌ها در جریان است.

یک منبع میدانی نیز به بین الملل فارس اعلام کرد که تروریستها از سمت بستان القصر، سیف الدوله و صلاح الدین  خمپاره شلیک کرده‌اند.

برچسب ها:
توافق، هسته ای، رفسنجان، روراستی، زیبا کلام رفسنجان، روراستی، حلب، اشغال
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • علی

    با سلام ان شا... بزودی جشن پیروزی رو خواهیم گرفت

    عباسی

    سلام با توکل به خدا و عنایت حضرت زینب و امام زمان پیروزی با ارتش سوریه است

    ایمان

    ایشاالله اسلام پیروز است