بیشترین آمار مرگ ومیر مربوط به کدام بیماریها می با شد ؟

  • شناسه خبر: 347
بیشترین آمار مرگ ومیر  مربوط به کدام بیماریها می با شد ؟

به گزارش روراستی در گفتگوبا جناب آقای دکتر جمالزاده ،در خصوص اینکه بیشترین مرگ در این شهرستان مربط به کدام بیماریها می باشد؟ معاون بهداشت درمان شهرستان رفسنجان فرمودند: که چهل و شش درصد از مرگها مربوط به بیماریهای قلبی و عروقی و سپس سرطانها ودر رتبه سوم تصادفات ناشی از رانندگی می باشد . […]

ندای سلامتبه گزارش روراستی در گفتگوبا جناب آقای دکتر جمالزاده ،در خصوص اینکه بیشترین مرگ در این شهرستان مربط به کدام بیماریها می باشد؟

معاون بهداشت درمان شهرستان رفسنجان فرمودند: که چهل و شش درصد از مرگها مربوط به بیماریهای قلبی و عروقی و سپس سرطانها ودر رتبه سوم تصادفات ناشی از رانندگی می باشد .

ایشان متذکر شدن که راه پیشگیری این بیماریها (قلبی وعروقی) تنها به دست خود اشخاص می با شد، 1_فرد فرد افراد جامعه باید سیستم غذایی خود را تعغیر دهند و بیشتر از غذاه های سنتی استفاده کنند.2_تحرک و  ورزش را در زندگی خود جای داده و برای آن وقت بگذارند 3_ از مصرف دخانیات بپرهیزند .

این مهم نیاز به فرهنگ سازی همه جانبه دارد تا بتوانیم درصد امید به زندگی را در شهر و کشورمان بالاببریم تا همیشه یک جامعه سالم و با نشاط داشته باشیم .

برچسب ها:
سرطان،مرگ،قلب،عروق،46درصدمرگ
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :