مدیر روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان

حفظ قرآن مقدمه ای برای فهم قرآن است

  • شناسه خبر: 42546
حفظ قرآن مقدمه ای برای فهم قرآن است

اختتامیه مسابقه بزرگ حفظ قرآن با موضوع سوره حشر و حجرات برگزار شد.

مدیر روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان گفت: حفظ قرآن مقدمه ای برای فهم قرآن است و امیدواریم فهم قرآن در زندگی ما عملیاتی شود.
به گزارش” روراستی“عصر چهارشنبه با حضور جمعی از مسؤولان و مدیران مجتمع مس سرچشمه رفسنجان آیین اختتامیه دومین مسابقه بزرگ قرآنی با موضوع حفظ سوره حشر و حجرات در تالار خیام دانشگاه ولیعصر(عج) این شهر برگزار شد.
سیدعلی میرافضلی مدیر روابط‌عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان در این آیین اظهار داشت: این مسابقه با حضور شرکت کنندگانی از رفسنجان، انار، پاریز و سرچشمه برگزار شد و این مسابقات ابتکار احمدی مدیر مجتمع مس سرچشمه رفسنجان است.
وی بیان داشت: در برگزاری این برنامه ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان و انار و باشگاه فرهنگی ورزشی پاریز همکاری کردند و مهمتر از آن استقبال خیلی خوب مردم قرآن‌دوست شهرستان‌های یادشده و پرسنل مس که انگیزه مصاعفی داد که این برنامه را که به صورت فصلی برگزار می‌شود، ادامه دهیم.
میرافضلی تصریح کرد: در دومین مسابقه بزرگ حفظ قرآن یک هزار و ۹۵۷ نفر شرکت کردند که اکثریت آن‌ها از بانوان بود که جای ستایش دارد.
وی ادامه داد: بنای ما این بود در اولین دوره مسابقات به کسانی که ۸۰ درصد سؤالات کتبی را پاسخ صحیح دادند در بخش قرعه‌کشی شرکت داده شوند که یک سوم شرکت کنندگان به این حدنصاب دست یافتند و با توجه به اینکه سوره حشر و حجرات به نسبت سوره یاسین که دوره اول برگزار شد دشوارتر است باعث خوشحالی است که اکثرا به سؤالات جواب صحیح دادند و ۳۱ نفر ۱۰۰ درصد سؤالات، ۷۰ نفر فقط یک اشتباه و ۶۸ نفر دو اشتباه داشتند که تلاش داریم در آیین قرعه‌کشی این موضوع رعایت شود.
میرافضلی با اشاره به جوایز ۳ تا ۱ میلیون تومانی به ترتیب ببین نفرات برگزیده خاطرنشان کرد: ۳۰ جایزه ۵۰۰ هزار تومانی بین بقیه شرکت کنندگان توزیع می‌شود و ۶۷ جایزه غیرنقدی بین شرکت‌کنندگان توزیع می‌شود تا تشویق به حفظ قرآن شوند و مقدمه‌ای برای فهم قرآن شود و فهم قرآن عمل به قرآن در زندگی ما باشد.

برچسب ها:
حجرات حفظ رفسنجان قران مس
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :