امام جمعه رفسنجان:

آمریکا دیگر رو به زوال است

  • شناسه خبر: 43724
آمریکا دیگر رو به زوال است

امام جمعه رفسنجان گفت: دشمنان در جای جای جهان رو به زوال و افول هستند آمریکا در تحریم‌ها نتوانست دستاوردی داشته باشد گمان می‌کرد مردم به شکم و اقتصاد وابسته‌اند باید با مدیریت جهادی مسؤولان گرانی‌ها تمام شود ما در کشوران وفور نعمت داریم.

امام جمعه رفسنجان گفت: دشمنان در جای جای جهان رو به زوال و افول هستند آمریکا در تحریم‌ها نتوانست دستاوردی داشته باشد گمان می‌کرد مردم به شکم و اقتصاد وابسته‌اند باید با مدیریت جهادی مسؤولان گرانی‌ها تمام شود ما در کشوران وفور نعمت داریم.

به گزارش “روراستی” حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور در خطبه‌های نماز جمعه با تسلیت سالروز شهادت امام عسکری(ع) به قدرت شیعه در دوران آن حضرت اشاره و اظهار کرد: دوران امامت آن بزرگوار در ابعاد سیاسی، اجتماعی و علمی موفقیت‌های زیادی حاصل داشت و تبیین اندیشه اسلامی برای افراد ایجاد شد و آن حضرت افراد زیادی را با جاذبه‌ای که داشتند جذب می‌کردند.
وی بیان داشت: آغاز امامات امام عصر(عج) را تبریک می‌گوییم همه انسان‌ها می‌دانند یک منجی باید بیاید اگرچه اهل سنت بعضی معقتدند که امام زمان(عج) هنوز متولد نشدند اما بازهم معتقدند که منجی باید ظهور کند.
امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: اگر عنایت و توجه امام زمان(عج) نبود نظام ما هم نبود این همه جوان مجاهد هم نبود اگر چه آن وجود مقدس از نظرها غایب هستند اما با حضورش واسطه رحمت الهی برای بندگان خداوند هستند.
وی به برخی از مناسبت‌های هفته اشاره کرد و میلاد نیی مکرم اسلام را تبریک گفت و فوت مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی و معاون پارلمانی این سازمان را تسلیت گفت و از آن‌ها به خوبی یاد کرد.
رمضانی‌پور در بخش دیگری از خطبه‌ها به موفقیت مدارس شهرستان در استان و کشور یاد کرد و تعالی مدیریت و توجه به کیفیت را عامل کسب این موفقیت‌ها دانست.
وی به دیدار مدال‌آوران پاراآسیایی با رهبر انقلاب اشاره کرد و تمجیدها رهبری را یادآور شد که از این مدال‌آوران داشتند و با توجه به تهاجم‌هایی که در دنیا وجود دارد حضور پرچمدار کاروان ورزشی ایران با چادر را ستودنی دانست.
خطیب جمعه رفسنجان گفت: بسیج مجموعه‌ای از پاک‌ترین و آماده‌ به کارترین جوانان کشور است بسیج خدمتگزار اهداف انقلاب است و بصیرت، اخلاص و عمل سه عنصر و شاخصه بسیجی است و بسیج برای همه زمان‌هاست و فقط برای جنگ و اسلحه به دست گرفتن نیست.
وی بیان کرد: بسیج در اقتصاد مقاومتی باید نقش‌آفرین باشد یک سوم جمعیت این شهرستان بسیجی هستند اگر فرصت و میدان پیدا کنند شهرستان از بن‌بست اقتصادی خارج می‌شود.
رمضانی‌پور بر جوانگرایی در مدیریت کشور از سوی مقام معظم رهبری تأکید شده یاد کرد و افزود: دولتمردان از جوانان استفاده کنند یک جوان می‌تواند استاندار، فرماندار، وزیر و نماینده شود چون کارآمدی را در جامعه بیشتر می‌کند.
وی اظهار کرد: دشمنان در جای جای جهان رو به زوال و افول هستند آمریکا در تحریم‌ها نتوانست دستاوردی داشته باشد گمان می‌کرد مردم به شکم و اقتصاد وابسته‌اند باید با مدیریت جهادی مسؤولان گرانی‌ها تمام شود ما در کشوران وفور نعمت داریم.
رمضانی‌پور متذکر شد: اگرچه انتقاد هست اما مردم پای نظام و انقلاب مانده‌اند.

برچسب ها:
آمریکا رفسنجان زوال
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :