مدیر روابط عمومی مس سرچشمه عنوان کرد:

ثبت نام ۲۱۰۰ نفر در مسابقه حفظ سوره واقعه و مزمل

  • شناسه خبر: 44009
ثبت نام ۲۱۰۰ نفر در مسابقه حفظ سوره واقعه و مزمل

مدیر روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه گفت: ۲۱۰۰ نفر در مسابقه بزرگ حفظ سوره واقعه و مزمل در رفسنجان، انار و سرچشمه ثبت نام کردند.

مدیر روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه گفت: ۲۱۰۰ نفر در مسابقه بزرگ حفظ سوره واقعه و مزمل در رفسنجان، انار و سرچشمه ثبت نام کردند.

به گزارش “روراستی” به نقل از روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه، سید علی میرافضلی اظهار کرد: مسابقه بزرگ حفظ سوره واقعه و مزمل در شهرهای رفسنجان ، انار ، سرچشمه و پاریز توسط روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه به صورت همزمان ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه هشتم آذر ماه برگزار می شود.
وی با بیان اینکه این مسابقه علاوه بر شهروندان، ویژه کارکنان مس سرچشمه نیز خواهد بود، افزود: از مجموع تعداد شرکت کنندگان در این مسابقه، ۱۶۹۰ نفر از رفسنجان، ۲۸۲ نفر از شهرستان انار ، ۱۲۶ نفر از شهر سرچشمه و پاریز هستند.
میرافضلی در خصوص محل آزمون بیان کرد: محل آزمون در شهر رفسنجان در دانشگاه ولیعصر (عج) ، در شهرستان انار در دانشگاه آزاد اسلامی و در شهر سرچشمه در سینما آزادی شهر سرچشمه خواهد بود.
مدیر روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه تاریخ قرعه کشی و اهدای جوایز را دوشنبه ۱۹ آذر ماه در تالار خیام دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان ذکر و تصریح کرد: همراه داشتن کارت آزمون و ارائه کارت شناسایی الزامی است.
میرافضلی با برشمردن جوایز این مسابقه خاطرنشان کرد: به نفر اول مبلغ ۳۰ میلیون ریال، نفر دوم مبلغ ۲۰ میلیون ریال و نفر سوم مبلغ ۱۰ میلیون ریال اهدا می شود ضمن آنکه ۸ هدیه پنج میلیون ریالی به کارکنان شاغل در مس سرچشمه، ۲۰ هدیه پنج میلیون ریالی به سایر شرکت کنندگان و ۵۰ هدیه نفیس غیر نقدی نیز برای این مسابقه در نظر گرفته شده است.

برچسب ها:
حفظ رفسنجان سرچشمه مسابقه قرآن
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :