امام جمعه رفسنجان:

قیمت زمین‌های شهرک‌های صنعتی بالاست

  • شناسه خبر: 44062
قیمت زمین‌های شهرک‌های صنعتی بالاست

امام جمعه رفسنجان گفت: قیمت زمین های شهرک های صنعتی بالاست و سرمایه گذاران دنبال زمین های ارزان تر بیرون از شهرک ها هستند.

امام جمعه رفسنجان گفت: قیمت زمین های شهرک های صنعتی بالاست و سرمایه گذاران دنبال زمین های ارزان تر بیرون از شهرک ها هستند.

به گزارش “روراستی” حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور در  آیین اختتامیه اولین جشنواره اشتغال جهادی، مهارت و همدلی و جشن تولد شهدای آذرماه رفسنجان با گرامیداشت یاد شهدا اظهار کرد: قانون منع به‌کارگیری بازنشسته‌ها اجرایی شده گاهی بازنشسته‌ها علاوه بر اینکه می‌خواهند همچنان کار کنند توقع دارند فرزندشان هم به کار گرفته شود که بی‌انصافی است.

وی بیان داشت: اشتغال باید از درون بجوشد و دولت، مجلس و سایر دستگاه‌‌ها زمینه اشتغال را هموار کنند.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان تصریح کرد: این منطقه ظرفیت بسیار بالایی دارد که باید از آن استفاده شود کلنگ‌زنی‌هایی در این مجموعه صورت گرفته از وزیر تا سایر مسؤولان عالی‌رتبه کشور به این منطقه آمدند و باید نتیجه دهد.

وی خاطرنشان کرد: مس منطقه وسیعی از از منطقه ویژه اقتصادی را در اختیار دارد که باید بتواند کار و اشتغالی پایدارتر در آن ایجاد کند.

رمضانی‌پور با اشاره وضعیت کشاورزی و اینکه امسال ده‌ها هزار چرخ پسته پوست‌کنی به دلیل نبود محصول خاموش ماند، افزود: بایستی ۲۰ سال پیش برای چنین روزهایی در بحث صنعت شهرستان کار کرده بودیم تا امروز جوابگو باشد.

وی همچنین از قیمت بالای زمین‌های شهرک‌های صنعتی یاد کرد و تأکید کرد: برای این موضوع باید فکری شود چون سرمایه‌گذاران به دنبال زمین‌های ارزان‌تر خارج از شهرک‌های صنعتی می‌روند.

برچسب ها:
رفسنجان شهرک صنعتی قیمت بالا
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :