رئیس دادگستری رفسنجان مطرح کرد:

زنگ خطر آسیب‌های اجتماعی در سن پایین

  • شناسه خبر: 44450
زنگ خطر آسیب‌های اجتماعی در سن پایین

رئیس دادگستری شهرستان رفسنجان گفت: متأسفانه آسیب های اجتماعی به سنین مدرسه ورود کرده است.

رئیس دادگستری شهرستان رفسنجان گفت: متأسفانه آسیب های اجتماعی به سنین مدرسه ورود کرده است.

به گزارش “روراستی” حجت‌الاسلام مهدی پورمحمدی رئیس دادگستری شهرستان رفسنجان در این همایش کنترل، کاهش و پیشگیری از آسی های اجتماعی در تالار خیام دانشگاه ولیعصر(ج) رفسنجان اظهار داشت: ۴۰ سال است که با مواد مخدر مبارزه می‌کنیم و ۲۲ دستگاه متولی این امر هستند، سالانه بیش از ۳ هزار میلیارد تومان هزینه برخورد با سوداگران مرگ می‌شود و هزاران شهید در این راه دادیم اما آیا یک روز بود که مواد مخدر در کشور نباشد.

وی ابراز داشت: نتیجه این همه تلاش سلبی و این همه حکم که صادر شد چه شد؟ پس برخورد های سلبی ما جواب کافی را نداشته است و اگر همین برخورد ها هم نبود وضعیت خیلی بدتر از این بود.

، امروز در برخی مناطق کشور فاصله تقاضا تا رسیدن مواد به دست متقاضی بین ۱۰ تا ۱۵ دقیقه است و مواد مخدر صنعتی به وفور در کشور تولید و عرضه می‌شود.

رئیس دادگستری شهرستان رفسنجان به اهمیت کم‌کردن تقاضا در مواردی چون موادمخدر و مشروبات الکلی اشاره کرد و گفت: متأسفانه آسیب‌ها به سنین مدرسه رسیده و این زنگ خطر است.

وی یکی از راه‌های ورود آسیب‌ها به خانواده را وجود کانال‌های ماهواره‌ای دانست و عنوان کرد: خشونت، خیانت و مصرف مشروبات الکلی بیس سریال‌های ماهواره‌ای است و در این راستا نقش خانواده خیلی اساسی است که نسبت به کنترل فرزندان و نیفتادن آن‌ها در چنین دام‌هایی تلاش کنند.

پورمحمدی اظهار کرد: برخی می‌خواهند منکر را در جامعه به معروف تبدیل کنند و جابه‌جایی ارزش و ضدارزش را به وجود آورند که باید هوشیار باشیم این تفکر زمینه‌سازی جرم در سطح وسیعی از جامعه را ایجاد نکند.

برچسب ها:
آسیب رئیس دادگستری رفسنجان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :