امام جمعه رفسنجان:

مدافعان حرم اسلام را از یک خطر بزرگ نجات دادند

  • شناسه خبر: 44474
مدافعان حرم اسلام را از یک خطر بزرگ نجات دادند

امام جمعه رفسنجان گفت: مدافعان حرم با جانفشانی و از خودگذشتگی اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی را از یک خطر بزرگ نجات دادند و داعش را که قرار بود طبق خواسته آمریکا ۳۰ سال در منطقه باشد، شکست دادند.

امام جمعه رفسنجان گفت: مدافعان حرم با جانفشانی و از خودگذشتگی اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی را از یک خطر بزرگ نجات دادند و داعش را که قرار بود طبق خواسته آمریکا ۳۰ سال در منطقه باشد، شکست دادند.

به گزارش “روراستی” حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور امروز در مراسم غبارروبی مزار شهدای مدافع حرم که به همت سرپرستی و شورای خودگردان اسلامی مهمانشهر برگزار شد در محل گلزار شهدا با تسلیت وفات حضرت فاطمه‌معصومه(س) اظهار داشت: یاد و نام همه شهدای سرافراز به ویژه شهدای مدافع حرم که در این چندسال گذشته با جانفشانی و ازخودگذشتگی اسلام را از یک خطر بزرگ، نظام اسلامی را از خطر وحشی‌های ظالم خون‌آشام نجات دادند، گرامی می‌داریم.

وی بیان داشت: کار شهدا و رزمندگان مدافع حرم فوق‌العاده و غیرقابل باور و تصور بود یعنی در یک کشوری که هیچ آشنایی برای رزمندگان از نظر منطقه جغرافیایی نبود و نسبت به موقعیت‌هایی که دشمنان استقرار پیدا کرده بودند آشنایی وجود نداشت، مستقر شدند و نقشه‌ها و توطئه‌های استکبار جهانی در راس آن آمریکا که می‌خواستند داعش تا ۳۰ سال در منطقه باشد، با کاری که کردند خنثی کردند.

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: هر یک از این رزمندگان یک فرمانده، لشکر و امت بودند کارآمدی و کارآیی زیادی داشتند، با دنیا فاصله داشتند، نسبت به حلال خداوند رغبت داشتند از حرام مطلقا دوری می‌جستند و این چنین انسان‌هایی برای نظام اسلامی بسیار ارزشمند هستند نه اینکه آدم‌هایی که ابایی از حرامخواری نداشته باشند و نسبت به نظام اهل خیانت باشند و با سوءمدیریت فشارهای متعدد بر مردم وارد می‌کنند اینطور آدم‌هایی نه اینکه فیض لقاء شهادت نصیب‌شان نمی‌شود حتی توفیق شرکت در مجالس شهدا هم نصیب‌شان نخواهد شد چون اهل خیانت هستند.

رمضانی‌پور ادامه داد: اسلام و دین به انسان‌های پاک و ایثارگر می‌بالد، پس از دهه اول انقلاب که مدافعان نظام صدها هزار بسیجی وارد عرصه کارزار با دشمن شدند تا از نظام دفاع کنند حتی شاهد حضور برادران افغانستانی بودیم و توانستیم دشمن را در همان سال‌های نخست تجاوز از مرزهایمان خارج کنیم.

امام جمعه رفسنجان خاطرنشان کرد: امروز در این نظام همه باید در کنار هم برای تعالی نظام و کمک به مسؤولان آماده باشند تا خدمات صادقانه ارائه دهند و حمایت مجدانه همراه با اخلاص از ولایت‌فقیه داشته باشند همچنین باید با روحیه بسیجی با جهل و نادانی، فساد و خیانت ، تهاجم فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی مبارزه کنیم.

وی متذکر شد:اسلام مرز و سرزمین نمی‌شناسد هر جا دشمن بر مسلمانان سیطره پیدا کند اگر موقعیت اقتضا کند باید حضور پیدا کنیم و دین را نجات دهیم.

برچسب ها:
اسلام رفسنجان مدافعان حرم
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :