در صورت تداوم ناکامی ها

هیأت مدیره باشگاه مس را تغییر خواهیم داد

  • شناسه خبر: 44651
هیأت مدیره باشگاه مس را تغییر خواهیم داد

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر روند بازی‌های تیم مس رفسنجان به همین سمت پیش برود نیم‌فصل دوم هیأت‌مدیره را در جا تغییر خواهیم داد.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر روند بازی‌های تیم مس رفسنجان به همین سمت پیش برود نیم‌فصل دوم هیأت‌مدیره را در جا تغییر خواهیم داد.

به گزارش “روراستی” احمد انارکی‌محمدی در جمع خبرنگاران پیرامون سؤالی در خصوص به‌کارگیری بازنشستگان مس اظهار کرد: بازنشستگی مس با توجه به اینکه قانون تجارت کاری به قانون دولت ندارد اختیار با خودشان است البته این موضوع در حال بررسی است.

وی در مورد تجمعات اخیر برای به‌کارگیری در مجتمع عظیم مس سرچشمه رفسنجان تصریح کرد: در بحث اتفاقاتی که افتاده مبنی بر گرفتن نیروی بومی چندین سال به‌کارگیری نیروی غیربومی انجام شده و در کنار آن کارهای دیگری هم اتفاق افتاده است اما کارهای بزرگی در دست اقدام و پیگیری است.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این موضوع که با توجه به وضعیت کشور سالانه ۷۰۰ هزار اشتغال باید ایجاد شود که دولت موفق نشده  همچنین فضای کسب و کاری نداریم و اشتغالی هم که داشتیم داریم از دست می‌دهیم، افزود:  کارخانه‌ها تعدیل نیرو دارند من حاکمیت، مسؤول ایجاد اشتغال، مسکن و حداقل‌های زندگی افراد هستم.

وی ادامه داد: افراد تحصیلکرده و دانشگاهی هستند که نیاز به شغل دارند و حق با جوانان و مردم است اما متأسفانه بعضا در این تجمعات سوءاستفاده کردند و التهاب ایجاد کردند و به ناحق به جوانان پاک، خوب و جویای کار ظلم شد.

انارکی‌محمدی در مورد قول‌هایی که بعضی نمایندگان شهرستان‌های همجوار برای ایجاد شغل‌ به صورتی که ماهیانه ۵۰ شغل ایجاد کنند، اشاره و خاطرنشان کرد: صحبت‌هایی که می‌شود در حد حرف است اما اگر قرار است در مس سرچشمه نیرویی گرفته شود ما دنبال می‌کنیم که فرزندان همین شهر سرکار بروند.

اما انارکی‌محمدی در بحث باشگاه مس که نزدیک به هشت میلیارد تومان به مربیان غیربومی و بازیکنان غیربومی تزریق می‌کند اما این تیم از اخر اول شده و زیبنده نام رفسنجان نیست که باشگاه شهرشان فقط بنگاهی برای سایر شهرستان‌ها باشد و عملا تنها یک بازیکن بومی در این تیم بازی می‌کند،  پاسخ داد: از روزی که اعتراضاتی نسبت به باشگاه شد پیگیری کردم با مسؤولان شرکت مس و گزارشی که قرار شد ارائه دهند نیم‌فصلی دارند و تغییراتی که در نیم‌فصل قرار است صورت گیرد که این تغییرات در دل باشگاه خواهد بود.

وی یادآور شد: تغییر کلی در ساختار وضعیت هیأت‌مدیره باشگاه در حال انجام است اگر روند به همین سمت باشد نیم‌فصل دوم درجا هیأت مدیره باشگاه تغییر می‌کند.‌

برچسب ها:
انارکی باشگاه مس رفسنجان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :