دبیر حزب مؤتلفه اسلامی رفسنان مطرح کرد:

استانی شدن انتخابات مجلس  طرحی برای خدمت یا سناریویی برای تثبیت و انحصار قدرت؟

  • شناسه خبر: 44957
استانی شدن انتخابات مجلس  طرحی برای خدمت یا سناریویی برای تثبیت و انحصار قدرت؟

دبیر حزب موتلفه اسلامی رفسنجان با اشاره به این سئوالات که استانی شدن انتخابات مجلس  طرحی است برای خدمت یا سناریویی است برای تثبیت و انحصار قدرت؟ مطالبه و خواست مردم است یا  تردستی سیاسی است برای فریب ملت؟، گفت: چنین طرحی بدلیل  تعارض با منافع و مصالح مستضعفان و محرومان و بستن دایره خدمت بر روی نیروهای متعهد و متخصص و انقلابی و پاک اما مستقل ، هم خلاف آرمانهای امام (ره) و انقلاب است و هم بر خلاف روح حاکم بر قانون اساسی است و در واقع این طرح بستر ساز حاکمیت سرمایه داران و اشراف و باندهایی قدرت و ثروت بر مقدرات ملت است.

دبیر حزب موتلفه اسلامی رفسنجان ‘با اشاره به این سئوالات که استانی شدن انتخابات مجلس  طرحی است برای خدمت یا سناریویی است برای تثبیت و انحصار قدرت؟ مطالبه و خواست مردم است یا  تردستی سیاسی است برای فریب ملت؟، گفت: چنین طرحی بدلیل  تعارض با منافع و مصالح مستضعفان و محرومان و بستن دایره خدمت بر روی نیروهای متعهد و متخصص و انقلابی و پاک اما مستقل ، هم خلاف آرمانهای امام (ره) و انقلاب است و هم بر خلاف روح حاکم بر قانون اساسی است و در واقع این طرح بستر ساز حاکمیت سرمایه داران و اشراف و باندهایی قدرت و ثروت بر مقدرات ملت است.

به گزارش “روراستی” در پی مطرح شدن طرح استانی شدن انتخابات دبیر حزب مؤتلفه اسلامی رفسنجان مطالبی را به شرح ذیل بیان کرد.

شرایط فعلی کشور و اوضاع اسف بار اقتصادی و معیشتی مردم که نتیجه مدیریت نا کارآمد دولت و بی توجهی نمایندگان مجلس است موجب طمع بیش از پیش دشمنان گردیده است در چنین اوضاعی مطرح کردن انتخابات استانی نشان از آن است که طراحان و حامیان این طرح کمترین اعتنایی به وضع مردم و اولویت های کشور نداشته و ندارند و با فرصت طلبی  بدنبال  گرفتن ماهی طمع خود از  آب گل آلود فعلی هستند.

بانیان و طراحان روی صحنه این طرح ( نمایندگان) و حامیان پشت پرده آن (سرمایه داران و رانت خواران و بعضی دولتمردان) از هم اکنون میدانند به دلیل از دست دادن افکار عمومی و بی اعتبار شدن احزاب و جریانهای سیاسی فرصت طلب،  در مجلس و دولت و شوراهای آینده جایگاهی ندارند و با عدم اقبال عمومی، از عرصه های تقنینی و اجرایی و مدیریتی حذف خواهند شد، به همین منظور برای تثبیت و بسط و انحصار قدرت و ثروت چنین طرحی را مطرح می نمایند و میخواهند با قانونی کردن آن و پناه گرفتن پشت توجیهات فانتزی و با عوام فریبی  تسلط دائمی خود بر امکانات و امتیازات را تضمین کنند.

چنین طرحی بدلیل  تعارض با منافع و مصالح مستضعفان و محرومان و بستن دایره خدمت بر روی نیروهای متعهد و متخصص و انقلابی و پاک اما مستقل ، هم خلاف آرمانهای امام (ره) و انقلاب است و هم بر خلاف روح حاکم بر قانون اساسی است و در واقع این طرح بستر ساز حاکمیت سرمایه داران و اشراف و باندهایی قدرت و ثروت بر مقدرات ملت است.

از این جهت هم مردم بایستی هوشیار باشند و هم نیروهای مومن و فعالان سیاسی و فرهنگی  و مخصوصا دانشجویان و دانشگاهیان و فرهنگیان و رسانه های مستقل و متعهد، با روشنگری  واقعیات را تبیین نمایند ،تا انشالله مانع  تحمیل و تصویب طرح های انحصاری  اینچنینی شوند……

علی اکبر پور غلامعلی دبیر حزب موتلفه اسلامی رفسنجان

برچسب ها:
انتخابات استانی رفسنجان قدرت طلبی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :