11 بهمن ماه جاری

یادواره شهدای رفسنجان برگزار می‌شود

  • شناسه خبر: 45036
یادواره شهدای رفسنجان برگزار می‌شود

یادواره شهدای دفاع مقدس، شهدای امنیت و شهدای مدافع حرم شهرستان رفسنجان ۱۱ بهمن ماه برگزار می‌شود.

یادواره شهدای دفاع مقدس، شهدای امنیت و شهدای مدافع حرم شهرستان رفسنجان ۱۱ بهمن ماه برگزار می‌شود.

به گزارش “روراستی” یادواره شهدای دفاع مقدس، شهدای امنیت و شهدای مدافع حرم شهرستان رفسنجان ۱۱ بهمن ماه جاری در حسینیه ثارالله برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور امام جمعه رفسنجان در جلسه هماهنگی برگزاری یادواره شهدا اظهار داشت: شهدا حق زیادی گردن ما دارند و برای جذب حداکثری جمعیت در این مراسم باید تلاش زیادی شود.

وی بیان داشت: هرچه بتوانیم تبلیغات انجام دهیم و کاری پرعظمت برگزار کنیم ارزشمند است، کنگره شهدای استان نباید این یادواره را تحت‌الشعاع قرار دهد بنابراین باید سنگ‌تمام گذاشت و یادواره را مانند کنگره برگزار کرد.

علیار اسکندری‌نسب فرماندار رفسنجان تصریح کرد: همه زیرساخت‌ها برای این یادواره فراهم است و یک نفر راوی در رابطه با جنگ و زندگی شهدا میهمان یادواره خواهد بود.

علی‌اکبر شاهرخی فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان بیان کرد: یادواره با رویکرد جدیدی برای جذب حداکثری جوانان برگزار می‌شود تا خروجی مناسبی داشته باشد.

وی خدمات اجتماعی به مردم و سرویس‌دهی را ذکر کرد و همکاری ائمه جماعات، معتمدان مساجد و شوراها را برای دعوت از خانواده شهدا کاری ارزشمند برای عزت‌گذاشتن به این خانواده دانست.

 یادواره شهدای شهرستان رفسنجان پنجشنبه ۱۱ بهمن ساعت ۹ صبح با حضور خانواده شهدا و جمعی از یادگاران دفاع مقدس و اقشار مختلف مردم در حسینیه ثارالله برگزار می‌شود.

 

 

برچسب ها:
بهمن رفسنجان یادواره شهدا
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :