به مناسبت دهه فجر

دادگاه عمومی بخش فردوس افتتاح شد/شرح و عکس

  • شناسه خبر: 45161
دادگاه عمومی بخش فردوس افتتاح شد/شرح و عکس

با حضور رئیس کل دادگستری استان کرمان دادگاه عمومی بخش فردوس افتتاح شد.

با حضور رئیس کل دادگستری استان کرمان دادگاه عمومی بخش فردوس افتتاح شد.

به گزارش “روراستی” باحضور موحد رئیس کل دادگستری استان کرمان و جمعی از مسؤولان شهرستان شعبه دادگاه عمومی بخش فردوس در شهرصفائیه به بهره برداری رسید.

راه اندازی دادگاه فردوس دسترسی مردم به عدالت را بیشتر می کند

حجت‌الاسلام مهدی پورمحمدی در مراسم افتتاح دادگاه عمومی  بخش فردوس با گرامیداشت دهه‌فجر اظهار داشت: چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مصادف با ایام فاطمیه(س) شده است و در معارف آمده از علائم نزدیک بودن ظهور توجه ویژه به حضرت فاطمه زهرا(س) است.

وی بیان داشت: خط مقدم ما در ظهور، فاطمیه است تا فاطمه‌شناس نشویم ظهور محقق نخواهد شد زمانی که وجود حضرت(عج) قیام کنند همه می‌فهمند بقیه‌الله ثمره ثارالله است.

رئیس دادگستری شهرستان رفسنجان با بیان اینکه تشکیل نظام اسلامی آرزوی همه اولیا، انبیاء و ائمه(ع) بوده است، افزود: حکومت جمهوری اسلامی ایران که امسال چهلمین سالگردش را جشن می‌گیریم را دشمنان نمی‌توانند ببینند این نهالی که امام راحل کاشتند به درختی تنومند و استوار تبدیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: روزی که اگر یک ناو آمریکایی از آمریکا به سمت کشوری حرکت می‌کرد نرسیده به آن کشور نظام آن کشور ساقط می‌شد اما امروز ناوهای آمریکایی مجبورند در کشور ما به زبان فارسی صحبت کنند.

پورمحمدی در ادامه به تشکیل دادگاه بخش فردوس در شهر صفائیه اشاره کرد و گفت: امیدواریم با راه‌اندازی این دادگاه دسترسی مردم به عدالت بیشتر شود و رفت و آمدها بین جاده رفسنجان و نوق کمتر شود و مردم عدالت را در نزدیک خودشان احساس کنند.

علیار اسکندری‌نسب فرماندار رفسنجان در این مراسم با تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار کرد: ایام چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک می‌گویم.

وی بیان کرد: امروز قوه قضائیه به عنوان ملجأ، پناهگاه و امید مردم بخشی از دستگاه خدماتی خود را در این بخش دایرمی‌کند.

فرماندار رفسنجان خطاب به مردم افزود: همراهی و همدلی و تعامل شما با  دستگاه قضا و دستگاه‌های اجرایی مستقر در بخش می‌تواند احقاق حقوق کند.

حجت‌الاسلام توکلی امام جمعه صفائیه با اشاره به روایتی از امام کاظم(ع)اظهار کرد: ایشان  فرمودند «برای خدا بندگانی هستند که حوائج مردم را برآورده می‌کنند کسانی که اهل خدمت هستند فردای قیامت پناهگاه خوبی دارند و در امنیت هستند».

مردم بخش فردوس از پیشگامان نهضت انقلاب اسلامی هستند/اولین شهید انقلاب در منطقه جنوب شرق متعلق به این بخش است

علی محمدی بهجت بخشدار فردوس با اشاره به اینکه ملت ایران در جای جای کشور در حال برگزاری جشن چهل سالگی پیروزی انقلاب هستند، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ما در راستای تحقق مکتب فاطمی و علوی به وجود آمد.

وی بیان کرد: امروز نقطه عطفی در تاریخ بخش فردوس است و از مسؤولانی که در این دهه‌فجر عیدی خوبی به مردم بخش هدیه دادند، قدردانی می‌کنم.

بخشدار فردوس با بیان اینکه زیرساخت قوه قضائیه در این بخش راه‌اندازی شد، ادامه داد: ضریب امینیتی بخش هم در مسیر مثبتی خواهد بود و افزایش پیدا می‌کند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اولین شهید نهضت انقلاب در منطقه جنوب‌شرق کشور از این منطقه بود که شهید انصاری است. مردم این بخش از پیشگامان نهضت انقلاب اسلامی هستند.

به گزارش روراستی در این مراسم حجت الاسلام ملاباشی به عنوان قاضی و مسؤول این دادگاه معرفی شد.

برچسب ها:
دادگاه فردوس دهه فجر رفسنجان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :