نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس گفت: جوانان ما از تحریم‌ها فرصت ساختند و توطئه تحریم آمریکا کارساز نبوده و نخواهد بود و آرمانی بودن این انقلاب ادامه دارد.

به گزاری “روراستی” احمد انارکی‌محمدی در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن رفسنجان اظهار داشت: این انقلاب آنچنان عظیم و باقدرت است که استکبار جهانی بر خورد لرزیده و از همان ابتدا با تمام مزدوران منطقه‌ای درصدد خاموش کردن چراغ انقلاب بودند.

وی بیان داشت: توطئه‌های داخلی و خارجی که خواستند دستاورهای انقلاب را نادیده بگیرند با حضور مردم انقلابی ایران در صحنه‌ها خنثی شد، آنها جرات ایجاد اختلاف بین مردم و ولایت را ندارند دشمن گمان کرده که این انقلاب پشتوانه ندارد در حالی که حضور مردم در صحنه پشتوانه این انقلاب است.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دفاع مقدس افزود: دفاع مقدس، انقلاب را تقویت کرد، از روز اول ما در تحریم اقتصادی بودیم آن‌چه ما از ابتدا داشتیم جوانان و رزمندگان ما بودند که سرمایه‌های ما بودند جوانان ما از تحریم‌ها فرصت ساختند و توطئه تحریم آمریکا کارساز نبوده و نخواهد بود و آرمانی بودن این انقلاب ادامه دارد.

وی به خوداتکایی در محصولات استراتژیک مانند گندم اشاره کرد و گفت: این کار کمی نیست، رتبه برتر در سرعت علمی کشور قابل انکار نیست و ما جزء ۱۰ کشور اول دنیا هستیم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه پیشرفت‌های ما معرفی شده همه دنیاست و باید برای خودمان هم بیشتر بشناسانیم، افزود: اینکه ما تحریم می‌شویم قطعا به واسطه داشتن قابلیت‌هایی است که داریم.

انارکی‌محمدی بیان کرد: باید همیشه مستضعفان را به یاد بیاوریم و فراموش نکنیم و جریان انقلاب را ادامه دهیم.