امام جمعه رفسنجان با انتقاد شدید از گرانی های خودسرانه برخی اقلام در رفسنجان به ویژه نان گفت: این افزایش قیمت ها در تضاد با نظام بوده و خودسرانه صورت گرفته اما کسی نیست که پاسخگو باشد.

به گزارش “روراستی” امام جمعه رفسنجان استقامت خانواده شهدا را مایه پیروزی برای ملت ایران دانست و اظهار کرد: خون شهدا کمک کرده که چهل ‌سالگی انقلاب اسلامی را ببینیم، ناملایمتی اگر بود و فتنه‌هایی که در طول این دوران بوده با رهبری‌ حکیمانه رهبر انقلاب خنثی شد و دشمن نتوانست به این نظام ضربه‌ای بزند.

حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور تصریح کرد: ما تکالیفی داریم به ویژه رهبری برای جوانان در بیانیه گام دوم انقلاب تکالیفی تعیین کردند و جوانان و دانشجویان بیانیه گام دوم انقلاب را به جد دنبال کنند.

وی با بیان اینکه اگر از بیانیه گام دوم انقلاب استفاده کنیم مشکلات کشور به ویژه جنگ تمام‌عیار اقتصادی که علیه ما صورت گرفته کم می‌شد، ادامه داد: در این رابطه مدیریت کارآمد و تاکتیک مقابله لازم است.

رمضانی‌پور بیان کرد: اکثر ملزومات مردم گران شده ما در این شهرستان مسؤولی در این رابطه نداریم که پاسخگو باشد، عده‌ای خودسرانه نان را گران کردند و سایر اقلام هم گران شد باید با گرانفروشان به ویژه گرانفروشی نان برخورد شود حتی اگر به تعطیلی نانوایی منجر شود.

وی متذکر شد: این افزایش قیمت ها که بعد از ۲۲ بهمن بوده یک کار خودسرانه و خودخواهانه است کسی نیست بگوید چرا این غلط را کردید در حالی که  حق نداشتند مردم را آزار و اذیت کنند و این کار در تضاد با نظام و ارزش هاست.