امام جمعه رفسنجان:

محبت به پدر و مادر توفیق می آورد

  • شناسه خبر: 45909
محبت به پدر و مادر توفیق می آورد

امام جمعه رفسنجان گفت: کمک و محبت به پدر و مادر توفیق می آورد.

امام جمعه رفسنجان گفت: کمک و محبت به پدر و مادر توفیق می آورد.

به گزارش “روراستی” پیش از ظهر امروز با حضور امام جمعه و جمعی از مسئولان رفسنجان آیین تجلیل از برترین های کنکور در تالار خیام دانشگاه ولیعصر(عج) برگزار شد.

حجت الاسلام رمضانی پور با قدردانی از زحمات و تلاش دانش آموزان که مایه افتخار شهرستان و آبروی خود و خانواده هستند،اظهار داشت: هر کس سعی و تلاش بیشتر داشته باشد نتیجه بهتری عایدش می شود.

وی بیان داشت: آیات اولی که بر پیامبر نازل شد نتیجه سعی و تلاش را که به زودی به انسان می رسد عنوان می کند. شما دانش آموزان مراتب علم و دانش را طی می کنید و کمال و علم و تخصص را به جامعه می رسانید در بیانیه گام دوم رهبر حکیم انقلاب اولین نکته ای که به جوانان توصیه داشتند علم، پژوهش و تحقیق است.

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: رویکرد شهرستان هم در آموزش و پرورش هم دانشگاه ها و مجموعه صنعت مس بر پژوهش و تحقیق است چراکه تنها درس خواندن کافی نیست و شرط لازم پیشرفت با تعمق، درس خواندن است که با پژوهش و تحقیق محقق می شود.

وی خاطرنشان کرد: تمام اساتید دانشگاهها و دبیران آموزش و پرورش اهل تحقیق بوده و این راه را برای نسل بعدی هموار کردند.

رمضانی پور با اشاره به پژوهشکده امام محمد باقر(ع) در رفسنجان که نخبه های زیادی تقدیم کشور کرده افزود: دانش آموزان ما در کشور حرف برای گفتن خیلی دارند همچنین فرزندان این شهرستان در عرصه های مهم از جمله دانش هسته ای و نیز عرصه های ورزشی ظرفیت ها و نیروهای متخصصی هستند.

وی اضافه کرد: در رفسنجان با همه بی مهری هایی که از بیرون نسبت به آن شده اما با تلاش جوانان توانستیم شهر را به نقطه قابل قبول برسانیم.

امام جمعه رفسنجان خطاب به دانش آموزان بیات داشت: از زمان و فرصتی که دارید بیشتر بهره ببرید و از فضای مجازی به اندازه ضرورت استفاده کنید کمک  و محبت به پدر و مادر هم توفیق می آورد. با مدیریت زمان از اطلاعات روز مطلع باشید تا جوان مومن و انقلابی که رهبر عزیزمان می خواهند داشته باشیم.

برچسب ها:
پدر و مادر توفیق رفسنجان محبت
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :