امام جمعه رفسنجان مطرح کرد:

خدمت صادقانه و عمل به وعده ها دو شاخصه مهم سپاه

  • شناسه خبر: 46168
خدمت صادقانه و عمل به وعده ها دو شاخصه مهم سپاه

امام جمعه رفسنجان گفت: از شاخصه هایی که موجب اقتدار سپاه و دشمنی آمریکایی ها با آن شده عمل به وعده ها و خدمت صادقانه است.

امام جمعه رفسنجان گفت: از شاخصه هایی که موجب اقتدار سپاه و دشمنی آمریکایی ها با آن شده عمل به وعده ها و خدمت صادقانه است.

به گزارش “روراستی” حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار داشت: سیل در بسیاری از استان‌ها آرامش و آسایش هموطنان‌مان را گرفته و امیدشان بعد از خدا به شما مردم است.

وی ادامه داد: مردم شهرستان رفسنجان در دوران دفاع مقدس هم با مال و هم با جان خود جهاد کردند و به تنهایی به اندازه چند استان از رفسنجان کمک به مناطق جنگی ارسال می‌شد امروز هم این کار و این مجاهدت لازم است موکب‌ها، هلال‌احمر، سپاه، کمیته امداد و…آماده هستند کمک‌های مردمی را جمع می‌کنند و به مناطق سیل‌زده ارسال می‌کنند.

امام جمعه رفسنجان از توزیع سه هزار پرس غذای گرم ظهر امروز به مردم سوسنگرد خبر داد و گفت: دانشگاه‌ها، ادارات و همه آمدند و پای کار هستند و برای یک ماه باید به مردم منطقه سیل‌زده خوزستان غذا برسانیم.

وی با تبریک میلاد حضرت علی‌اکبر و دیگر اعیاد شعبانیه تصریح کرد: تولد رهبر فرزانه انقلاب را تبریک می‌گوییم.

رمضانی‌پور خاطرنشان کرد: روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی ارتش را گرامی می‌داریم امروز ارتش ما یک ارتش مکتبی است و  در کنار سپاه پاسداران و نیروی انتظامی اقتدار و امنیت را در کشورمان به وجود آوردند و این امنیت کاملا محسوس است.

وی با اشاره به اینکه نیروهای مسلح خودشان را پاسدار می‌دانند و همه یکی هستند، افزود: برای مقابله با دشمنان انقلاب بازدارندگی اقتصادی باید ایجاد شود و تولید و اشتغال کلید خروج از رکود است.

خطیب جمعه رفسنجان ابراز داشت: حمایت دولتمردان از صنعتگران و تولیدکنندگان ضرورت دارد و خطاب به جویندگان اشتغال گفت: با تسهیلات ارزان قیمت برای اشتغال پای کار باشید به ویژه در بحث گلخانه که امروز جوابگوست اقدام کنید.

وی بیان کرد: دوسوم زمین‌های پسته درآمد ندارند اما اگر از همان زمین و آب استفاده کنید گلخانه کشاورزی بزنید می‌توانید درآمد کسب کنید جهاد کشاورزی هم حمایت می‌کند.

رمضانی‌پور روابط ایران و عراق را آغاز فصل جدیدی دانست که به کوری چشم دشمنان به ویژه آمریکا رقم خورده و گفت: امروز تمام آمریکایی‌های منطقه در نظر ماتروریست تلقی می‌شوند فکر می‌کنند سپاه قدس ما را می‌توانند تحریم کنند و تروریست بخوانند.

وی در ادامه فزود: ما هستیم که در منطقه تصمیم می‌گیریم امروز جمهوری اسلامی در خاور میانه حرف اول را می‌زند نه آمریکای بزدل.

رمضانی‌پور اظهار کرد: با حمایت جانانه و بی‌دریغ از سپاه مقتدر در کف خیابان باید به دشمن درس بدهیم همیشه ملت ایران کف خیابان‌ها به دشمن درس دادند و امروز میلیون‌ها ایرانی برای حمایت از سپاه راهپیمایی خواهند کرد.

وی تأکید کرد: اگر امکان داشت همه مردم لباس سبز سپاه پاسداران را امروز بر تن می‌کردید امام خمینی هم فرمودند ای کاش من هم یک پاسدار بودند.

رمضانی‌پور سپاه را عامل اقتدار جمهوری اسلامی دانست که موجب مخالفت آمریکا با سپاه شده و انسجام ملی و تقویت جبهه مقاومت در منطقه از جمله عراق، سوریه، غزه و یمن و اقدام مقابله به مثل سپاه پاسداران که هر جا سپاه وعده‌ای داد عمل کرد آن هم با موشک‌های دور برد نقطه‌زن از عوامل دیگر دشمنی آمریکا با سپاه است.

وی اضافه کرد: خدمت صادقانه و خالصانه به مردم در سازندگی کشور، ساختن پالایشگاه ستاره خلیج فارس که ما را از واردات بنزین بی‌نیاز کرد و…دیگر عواملی که مایه اقتدار سپاه و دشمنی دشمنان با آن شده است.

رمضانی‌پور در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه از هوشمندی مجمع تشخیص مصلحت نظام در عدم تصویب لوایح چهارگانه که بعضی مسئولان به تصویب آن خوش‌بین بودند قدردانی کرد و بیان داشت: شایسته است مجلس مصوبه خود را از مجمع تشخیص مصلحت نظام پس بگیرد و دولت هم دست بردارد، ما خیری از آمریکا و اروپایی‌ها ندیدیم بگذاریم شرشان به ما نرسد.

پس از نماز جمعه و عصر مردم نمازگزار رفسنجان مسیر مصلی تا میدان شهید صیاد شیرازی را در حمایت جانانه از سپاه پاسداران با راهپیمایی خود اعلام کردند و قطعنامه پایانی قرائت شد.

انتهای پیام/ بمی نژاد

برچسب ها:
اقتدار رفسنجان سپاه
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :