به منظور راه اندازی مرکز داده

وزیر ارتباطات به رفسنجان سفر می کند

  • شناسه خبر: 46306
وزیر ارتباطات به رفسنجان سفر می کند

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی از سفر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات طی هفته آینده به رفسنجان خبر داد. به گزارش ” روراستی ” انارکی محمدی در اولین جلسه شورای اداری شهرستان سیل اخیر در کشور را موجب میلیاردها تومان خسارت دانست و اظهار داشت: در کنار این خسارات بارندگی میلیاردها […]

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی از سفر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات طی هفته آینده به رفسنجان خبر داد.
به گزارش ” روراستی ” انارکی محمدی در اولین جلسه شورای اداری شهرستان سیل اخیر در کشور را موجب میلیاردها تومان خسارت دانست و اظهار داشت: در کنار این خسارات بارندگی میلیاردها دلار برای کشور ارزش داشت.
وی بیان داشت: در رفسنجان با تدابیر و پیش بینی های انجام شده خسارتی از سیل نداشتیم و هشت میلیون متر مکعب از سیلاب دئفه آب ذخیره سازی شد.
نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تحریم ها علیه نظام فشار مضاعفی وارد کرده و با مشکلاتی روبرو هستیم الان بودجه های خوبی به شهرستان آمده اما به دلیل تغییر قیمت ها پیمانکاران پای کار نیستند.
وی از سفر وزیر ارتباطات و فناری اطلاعات به رفسنجان طی هفته آینده خبر داد و افزود: این سفر به منظور امضای تفاهم نامه ایجاد مرکز داده در منطقه ویژه اقتصادی صورت می گیرد در کل کشور در پنج منطقه این مراکز دایر شدند که یکی از این پنج مناطق رفسنجان است.

برچسب ها:
امضای تفاهم نامه رفسنجان مرکز داده منطقه وِیژه
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :