فرماندار رفسنجان

سپاه آرامش را از دشمن گرفته است

  • شناسه خبر: 46315
سپاه آرامش را از دشمن گرفته است

فرماندار رفسنجان گفت: قرار دادن نام سپاه در لیست تروریست ها از کینه ورزی آمریکاست چون اقتدار سپاه آرامش را از دشمن گرفته است.

فرماندار رفسنجان گفت: قرار دادن نام سپاه در لیست تروریست ها از کینه ورزی آمریکاست چون اقتدار سپاه آرامش را از دشمن گرفته است.
به گزارش ” روراستی ” علیار اسکندری نسب فرماندار رفسنجان در جلسه شورای اداری ۹ اردیبهشت ۹۸ با اشاره به کینه ورزی دشمن با سپاه و قراردادن نام آن را در لیست تروریست هایی که خودشان پرورش دادند، اظهار کرد: این اقدام احمقانه و نابخردانه ترامپ است چون سپاه امنیت و آرامش دشمن را گرفته است.
وی بیان کرد: سال گذشته همه چالش هایی که دشمن فراخوان داده بود را در رفسنجان پشت سر گذاشتیم و نیروهای اطلاعاتی و امنیتی شهرستان در این زمینه اقداماتی داشتند و از دست استاندار لوح تقدیر دریافت کردند.
فرماندار رفسنجان با اشاره به دشمنی های آمریکا و ایستادگی ملت ایران تصریح کرد: دشمن به دنبال تغییر نظام ماست اما نتوانست کاری از پیش ببرد.
اسکندری نسب در ادامه عنوان کرد: در جریان سیل اخیر در کشور جدای از کمک های شرکت مس، مردم رفسنجان یک میلیارد و ۳۵۷ میلیون تومان به مردم سیل زده کمک کردند.
وی به برخی اقدامات در سال گذشته اشاره و افتتاح ۱۵۷ میلیاردتومان پروژه بهداشتی درمانی با حضور وزیر وقت بهداشت را یادآور شد و گفت: در رابطه با املاک رفیعی که به کمیته امداد امام خمینی سپرده شده به زودی فتاح به رفسنجان سفر می کند‌
فرماندار رفسنجان عنوان کرد: سال گذشته ۲۴ میلیارد تومان اعتبار اشتغال روستایی و شهری برای رفسنجان در نظر گرفته شد که ۲۲ میلیارد و ۲۲۶ میلیون تومان مردم تسهیلات گرفتند و باقی مانده هم جذب شده تا مردم استفاده کنند.
اسکندری نسب بیان داشت: دو هزار و ۱۶۴ هکتار سطح زیر کشت در رفسنجان مجهز به آبیاری تحت فشار است که در استان رتبه اول هستیم و تعهدی که با رقم دو هزار و ۵۰۲ شغل داده بودیم با دو هزار و ۵۴۳ شغل محقق شد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: در ایام نوروز امسال ۲۰۳ نفر گردشگر از جاذبه های تاریخی و طبیعی این شهرستان دیدن کردند.
اسکندری نسب از کسب رتبه اول بازآفرینی شهری و روستایی در استان و راه اندازی ادارات دارایی فردوس و بهرمان و ابلاغ شهر جدید جوادیه الهیه خبر داد.

برچسب ها:
اقتدار سپاه رفسنجان شورای اداری فرماندار
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :