مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان:

محمودی نیا جواب نداد/بی برنامه گی گذشته تکرار نمی شود/اتاق برای خبرنگاران در وزشگاه آماده می شود

  • شناسه خبر: 46352
محمودی نیا جواب نداد/بی برنامه گی گذشته تکرار نمی شود/اتاق برای خبرنگاران در وزشگاه آماده می شود

نشست خبری مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی مس رفسنجان برگزار شد.

نشست خبری مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی مس رفسنجان برگزار شد.

به گزارش “روراستی” عملکرد باشگاه مس رفسنجان در این سال‌های اخیر به گونه‌ای بود که حواشی زیادی در پی داشت رفت و آمدهای سرمربی‌های جدید و تغییرات کادر فنی، خرید بازیکنان با کیفیت و بی کیفیت، استعفای مدیرعامل، رسیدن تا ته جدول و خیزش به سمت بالای جدول با تغییرات جدید و …این‌ها همه موجب شد تا مدیرعامل و هیئت‌مدیره این باشگاه را پای میز مصاحبه بکشانیم و از گذشته، حال و آینده باشگاه جویا شویم و بفهمیم این حواشی تا کی ادامه خواهد داشت.

مجید زیندینی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فوتبال مس رفسنجان در اولین نشست خبری خود با حضور ارسلان رئیس هیأت مدیره این باشگاه پس از حضور در این سمت با اشاره به اینکه باشگاه مس رفسنجان مسائل و مشکلات و حواشی دارد که شاید برای تیم‌های تراز اول لیگ برتر اتفاق نیفتد و اگر بیفتد اهمیتی نداشته باشد، اظهار داشت: با توجه به اینکه اول سال نه بازیکن خوب گرفتیم و نه خوب نتیجه گرفتیم تصمیم بر این شد که سرمربی را تغییر دهیم.

وی ادامه داد: با گرفتن چند بازیکن خوب تلاش کردیم که به سمت و سویی برویم که نتایج خوبی هم بگیریم و جایگاه تیم را در جدول بالا ببریم.

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان با اشاره به حضور میشو سرمربی کروات این تیم تصریح کرد: علی‌رغم بی‌مهری از سوی داوران چه در بازی‌های داخلی و چه خارج از شهرستان اما نتایج خوبی گرفتیم که اگر این نتایج  در نیم‌فصل کسب می‌شد جزء مدعیان صعود به لیگ برتر بودیم.

وی بیان داشت: تمام وقت و سرمایه‌مان را در دوره جدید روی آموزش و بروزکردن بازیکنان گذاشتیم حتی بخش از مسئولیت‌ها را به تیم‌های محلات و روستاها واگذار می‌کنیم که با این کار زمینه استعدادیابی فراهم شود.

زیندینی بودجه باشگاه را هشت میلیارد تومان عنوان کرد و از صحبت‌هایی که گفته می‌شود تیم را در همین دسته نگه داریم چون اگر به لیگ برتر برویم باید در تمام حوزه‌های مسئولیتی کشور پاسخگو باشیم و هزینه‌ها هم چندبرابر می‌شود، گفت: اما نگاه ما این است که تیم را برای صعود آماده کنیم.

بودجه باشگاه مس کرمان بیش از ۲ برابر مس رفسنجان است

وی در ادامه بیان کرد: باشگاه مس کرمان بیش از دو برابر مس رفسنجان بودجه دارد چون توزیع‌کننده بودجه مدیرعامل باشگاه مس کرمان است ما قبل از سال جدید از اعتبار شغلی و کاری هزینه کردیم و مسائل و مشکلات باشگاه را برطرف کردیم.

زیندینی با ابراز گله‌مندی از محمودی‌نیا مدیرعامل سابق باشگاه به جهت اینکه به یکباره جدا شد در حالی که می‌خواستند از خارج از شهرستان مدیرعامل انتخاب کنند و نماینده مردم رفسنجان هم از محمودی‌نیا حمایت کرد که بماند، افزود: اما او حتی جواب ما را هم نداد.

وی خاطرنشان کرد: زبردست یکی از مربیانی است که می‌تواند درکمیته فنی و تخصصی جایگاه داشته باشد و تیم را همراهی کند.

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان در ادامه سخنان خود به سئوالات خبرنگاران پاسخ داد و از ایجاد مدرسه فوتسال بانوان جهت استعدادیابی در سال جدید و راه‌اندازی تیم شماره ۲ فوتسال بانوان در استان و سرمایه‌گذاری روی تیم فوتسال بانوان برای لیگ برتر خبر داد.

تولید لباس تیم با کیفیت برندهای بزرگ دنیا در رفسنجان

وی با اشاره به اینکه با همکاری کارگاه تولیدی خیران گمنام برای تولید لباس باشگاه اقدام کردیم، گفت: کیفیت این لباس‌ها به گونه‌ای است که در حد برندهای بزرگ دنیاست و این کار از نظر کار بازرگانی برای باشگاه اهمیت دارد.

زیندنی در پاسخ به سئوال خبرنگاری در زمینه مدیریت بد باشگاه مهر تأیید بر حرف خبرنگار زد و بیان کرد: بدهی باشگاه هشت میلیارد تومان است که ۵ میلیارد تومان در این دوره و مابقی در فصل های قبلی روی هم شده که نوسانات قیمت ها هم در انباشته شدن این بدهی ها بی تأیر نبوده است. سال گذشته بودجه را طوری بستیم که هزینه‌های گذشته اتفاق نیفتد خانه برای هر بازیکن و هزینه‌های اضافی را جمع کردیم بی‌برنامگی گذشته علت عدم موفقیت تیم بود.

زیندینی تأکید کرد: واحدهای مسکونی که در اختیار بازیکنان قرار گرفته پس گرفته خواهد شد.

وی از قراردادها و مجدد لغو آن و دوباره بستن قرار داد جدید با همان فرد در جای دیگر چنین توضیح داد که قرارداد فردی  به دلیل خطایش لغو شد و بر اساس نظر کمیته فنی مجددا قرار شد تا پایان فصل بماند.

ایجاد اتاق مجهز برای خبرنگاران در ورزشگاه

مدیرعامل باشگاه فوتبال مس رفسنجان اذعان کرد: کسانی که هم از باشگاه هم به واسطه مربی گری حقوق می گیرند من بعد یا صرفا به دلیل مربی بودن، یا سرپرست و یا به واسطه کارمند باشگاه بودن حقوق خواهند گرفت. همچنین در برنامه داریم که برای بازیکنان قرارداد شکیل و قانونمند ببندیم و هزینه بی عرضگی بعضی از بازیکنان بومی را دیگر متحمل نشویم.

وی در توضیح دیگری افزود: گاها بعضی بازیکنان بومی تعصب ندارند و بازیکن غیربومی به کار گرفتیم اما تأکید کردیم که هر بازیکن بومی مانند بازیکن غیربومی باشد اولویت با بازیکنان شهر خودمان است.

زیندینی از تجهیز اتاق ویژه خبرنگاران در ورزشگاه شهدای مس و حمایت باشگاه فوتبال مس از دیگر هیئت‌های ورزشی خبر داد و متذکر شد: در فصل جدید بخشی از بازیکنان که کارآیی نداشتند از تیم جدا می‌شوند.

انتهای پیام/بمی نژاد

برچسب ها:
رفسنجان مدیرعامل باشگاه مس
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :