امام جمعه رفسنجان:

با کم فروشی در جایگاه های سوخت برخورد شود

  • شناسه خبر: 51592
با کم فروشی در جایگاه های سوخت برخورد شود

امام جمعه رفسنجان گفت: اخیرا شنیده شده بعضی جایگاه‌های سوخت اقدام به کم‌فروشی کردند که باید رسیدگی شود تا دست این افراد سودجو کوتاه شود.

امام جمعه رفسنجان گفت: اخیرا شنیده شده بعضی جایگاه‌های سوخت اقدام به کم‌فروشی کردند که باید رسیدگی شود تا دست این افراد سودجو کوتاه شود.

به گزارش “روراستی” حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور در خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهر با اشاره به اینکه در کشورمان دورریز زیادی داریم، اظهار داشت: بالای ۱۰۰ میلیون لیتر مصرف بنزین در کشور بود با این قیمت ضرر و زیان به ذخایر و منابع کشور و بیت‌المال بود که اصل گرانی بنزین  موضوع مصرف بی‌رویه آن بود.

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: مناسب‌کردن قیمت حقی برای نظام است اما در روش اجرا بد عمل شد، سران سه قوه وقتی نشستند تصمیم گرفتند بعید می‌دانیم به دولت اجازه چنین رفتاری داده باشند.

وی ادامه داد: توجیه درست را مردم می‌پذیرند این مردم امروز چشم فتنه‌ها را کور کرده‌اند اگر مردم از قبل نسبت به افزایش قیمت آگاه بودند هیچ بهانه‌ای به دست دشمنان داده نمی‌شد این نحوه عمل‌کردن موجب ایجاد خسارت به نظام شده مسئولانی که بد عمل کردند باید پاسخگوی نظام باشند.

رمضانی‌پور ابراز داشت: شما از قبل می‌دانستید سال ۹۸ سال وقوع فتنه‌ای که دشمن به دنبال آن است، پس چرا بهانه دست دشمن دادید عده‌ای جمع می‌شوند که اعتراض به حقی داشته باشند اما عده‌ای آشوب‌گر خبیث در این تجمعات شروع به تخریب و شرارت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: مردم صف خود را از آشوبگران جدا کردند در رفسنجان ما هم مردم زمانی که دیدند از اجتماع‌شان سوءاستفاده می‌شود با بصیرتی که داشتند همراه نظام و انقلاب شدند و خودشان را از این جمع خارج کردند.

خطیب جمعه رفسنجان افزود: مسئولان بدانند نجابت، بصیرت و شعور بالای مردم بزرگترین سرمایه است.

وی بیان کرد:مسئولان همه می‌دانند مردم در فشار اقتصادی و سختی زندگی هستند و سوءمدیریت مسئولان را باید تحمل کنیم و چاره‌ای نداریم.

رمضانی‌پور گفت: اخیرا شنیده شده بعضی جایگاه‌های سوخت اقدام به کم‌فروشی کردند که باید رسیدگی شود تا دست این افراد سودجو کوتاه شود همچنین کسانی که اقدام به گرانفروشی کردند باید با آن‌ها برخورد جدی شود.

وی به چند نمونه از درس‌ها و عبرت‌های اخیر فتنه‌ها در کشورمان و در کشورهای مسلمان اشاره کرد و بیان داشت: اینکه دشمن بیدار است و باید اهل مقاومت باشیم و بهانه‌های فتنه و آشوب را از دست دشمن بگیریم و بیخود جایی جمع نشویم همچنین تحولات باید مدیریت شود تا مشکل ایجاد نشود.

رمضانی‌پور بر لزوم اتحاد در نیروهای دلسوز محور مقاومت تأکید کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
بنزین رفسنجان کم فروشی نماز جمعه
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :