مدیر مؤسسه علمیه حضرت زینب:

آثار آیت الله جوادی آملی پاسخگوی نیاز جامعه بشری است

  • شناسه خبر: 51922
آثار آیت الله جوادی آملی پاسخگوی نیاز جامعه بشری است

مدیر مؤسسه علمیه حضرت زینب (س) رفسنجان گفت: آیت الله جوادی آملی با بیان شیوا و رسا معارف الهی را منتشر ساخته به گونه ای که جامعیت آثار ایشان پاسخگوی نیازهای جامعه بشری نه تنها مسلمانان بلکه راه نجات را در تمامی زمینه ها می گشاید.

مدیر مؤسسه آموزش عالی حوزوی حضرت زینب (س) رفسنجان گفت: آیت الله جوادی آملی با بیان شیوا و رسا معارف الهی را منتشر ساخته به گونه ای که جامعیت آثار ایشان پاسخگوی نیازهای جامعه بشری نه تنها مسلمانان بلکه راه نجات را در تمامی زمینه ها می گشاید.

به گزارش روراستی، سکینه آفرند در نخستین همایش ملی بررسی آثار و اندیشه های آیت الله جوادی آملی در تالار خیام دانشگاه ولیعصر رفسنجان بیان کرد: نیاز به مفسرانی داریم که با تلاش های خود در جهت نشر معارف الهی قدم برداشته اند از جمله این مفسران آیت الله جوادی آملی است.

مدیر مؤسسه علمیه حضرت زینب (س) بیان داشت: آیت الله جوادی آملی شخصیتی بی بدیل و در حوزه تفسیر قرآن یگانه دوران است ایشان با بیان شیوا و رسا معارف الهی را منتشر ساخته به گونه ای که جامعیت آثار ایشان پاسخگوی نیازهای جامعه بشری نه تنها مسلمانان بلکه راه نجات را در تمامی زمینه ها می گشاید.

وی ابراز امیدواری کرد: این همایش زمینه گسترش اندیشه های ایشان در زمینه های حوزوی و دانشگاهی داخل و خارج را فراهم سازد.

آفرند بیان کرد:‌ این حرکت علمی باید ادامه داشته باشد و حول محور ۲ موضوع اجتماعی و ۲ موضوع دانشگاهی به تحقیق بپردازد و از دانشگاهیان می خواهیم که کارگاهی با همکاری دبیرخانه فراهم و پاسخگوی سوالات فکری جامعه بر اساس تفکرات و اندیشه های آیت الله جوادی آملی باشند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
آثار جامعه جوادی آملی رفسنجان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :