دبیر حزب مؤتلفه اسلامی رفسنجان:

حزب مؤتلفه همیشه بانی وحدت بوده است

  • شناسه خبر: 53600
حزب مؤتلفه همیشه بانی وحدت بوده است

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی رفسنجان گفت: جناج مخالف اگر رای بیاورد او را خارج از نظام ارزیابی نمی کنیم چراکه حزب مؤتلفه همیشه بانی وحدت بوده و با همه کسانی که با رای مردم انتخاب شدند همکاری داشته و تضعیف نماینده را جایز نمی دانیم.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی رفسنجان گفت: جناج مخالف اگر رای بیاورد او را خارج از نظام ارزیابی نمی کنیم چراکه حزب مؤتلفه همیشه بانی وحدت بوده و با همه کسانی که با رای مردم انتخاب شدند همکاری داشته و تضعیف نماینده را جایز نمی دانیم.

به گزارش روراستی، علی اکبر پورغلامعلی در حاشیه برگزاری انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: روز انتخابات روز حماسه ملی است و به همه مردم ایران و مردم رفسنجان و انار تبریک عرض می کنم.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی شهرستان رفسنجان بیان داشت: شرکت در انتخابات یک واجب و تکلیف برای ساختن آینده و تعیین تکلیف سرنوشت کشور است و آحاد مردم  و کسی که دل در گرو اسلام و انقلاب دارد و برای خاک کشور اهمیت قائل است و دلش در گرو رفع مشکلات کشور بوده و مخالف دخالت اجانب و بیگانگان در کشور است باید در انتخابات شرکت کند.

وی ادامه داد: گلایه مندی های هست و مشکلات جدی در کشور وجود دارد و مردم حق دارند، اما راه حل فائق آمدن بر این مشکلا تصندوق های رایی است که مردم با آگاهی و بصیرت رای خود را در آن می اندازند تا مجلسی قدرتمند در تراز انقلاب، خدمتگزار، مومن و مکتبی شکل گیرد و این مجلس، شروعی بر اصلاح ساختار مدیریت کشور خواهد بود.

پورغلامعلی خاطرنشان کرد:خیزی که ملت برداشتند جریان غربگرا را به حاشیه خواهند برد و  منزوی خواهد کرد کسانی که در عرصه قدرت در حوزه اجرایی هستند، به کنار خواهد زد و بار دیگر تفکر انقلابی در راس مدیریت قرار می گیرد و مردم شاهد خدمت بی منت و صادقانه در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه لازمه موفقیت در هر میدانی وحدت است، ادامه داد: از آنجا که در میدان جریان ارزشی و انقلابی تعدد کاندیداها بود و شاهد حضور تعداد زیادی کاندیدا بودیم، برخودم فرض بود به عنوان کسی که در میدان انتخابات تجارب زیادی داشتم می دانستم از اختلاف به جایی نمی رسیم لذا خودم بانی شدم که این تفکر به وحدتی برسد و در این راستا اقدامات خوبی انجام شد، میثاقی نوشته شد و هر چه نزدیک انتخابات می شدیم ضرورت تحقق وحدت بیشتر می شد.

پورغلامعلی ابراز داشت: در خیلی جاها باید از حق شخصی گذشت و به مصلحت جمع و منافع عموم فکر کرد؛ کنار رفتن من هم در راستای موفقیت و حفظ و تقویت این جریان بود و در بیانیه مشخص بود نظرم چیست، حضورم در ستاد یکی از کاندیداهای جبهه ارزشی انقلاب مشخص است و رویکرد و دیدگاهم کاملا مشخص است که به چه کسی می خواهم رای دهم به دوستان سفارش کردیم با انتخاب اصلح و حضور حداکثری نماینده انقلابی انتخاب کنند.

وی تصریح کرد: چون در بیانیه تعداد قابل توجهی از نیروهای انقلابی هنوز در صحنه مانده بودند صبر کردم در روزهای آخر وحدت حداکثری محقق شود که اکثر کاندیداها هم به نفع کاندیدای جبهه ارزشی کنار رفتند و فکر می کنم مردم مصداق را تشخیص دادند و به کاندیدای ارزشی جبهه انقلاب رای خواهند داد.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی رفسنجان با بیان اینکه ممکن است گلایه هایی درون یک مجموعه شود اما این گلایه های درون خانواده ای نباید موجب زخمی  باز شود که کسانی که دل در گرو انقلاب ندارند از این زخم بهره برداری کنند، اذعان کرد: جناج مخالف اگر رای بیاورد او را خارج از نظام اریابی نمی کنیم چراکه  حزب مؤتلفه همیشه بانی وحدت بوده و با همه کسانی که با رای مردم انتخاب شدند همکاری داشته و تضعیف نماینده را جایز نمی دانیم.

انتهای پیام/

 

برچسب ها:
انتخابات پورغلامعلی حزب موتلفه رفسنجان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :