مسئول روابط عمومی سپاه رفسنجان خبر داد:

کاشت ۱۴۰ اصله نهال میوه، به همت فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان+تصاویر

  • شناسه خبر: 54020
کاشت ۱۴۰ اصله نهال میوه، به همت فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان+تصاویر

مدیر روابط عمومی وفرهنگی تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان گفت: به مناسبت تکریم شهدای مدافع سلامت در محوطه ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان ۱۴۰ اصله نهال میوه غرس شد.

مدیر روابط عمومی و فرهنگی تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان گفت: به مناسبت تکریم شهدای مدافع سلامت در محوطه ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان ۱۴۰ اصله نهال میوه غرس شد.

به گزارش روراستی به نقل از خبرگزاری بسیج از کرمان شجاع الدینی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در رفسنجان گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور به مناسبت گرامیداشت و تکریم تلاش‌های شبانه‌روزی و پاسداشت تلاش پزشکان و پرستاران و شهدای مدافع سلامت به همت فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان رفسنجان و با همکاری پاسداران ناحیه ۱۴۰ اصله نهال میوه غرس شد.
وی افزود: نهال‌ها با همت و پیگیری سرهنگ شاهرخی و با همکاری پاسداران ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان کاشته شد.
سرهنگ شاهرخی با تأکید به رعایت نکات بهداشت فردی در بین آحاد مردم جامعه ابراز امیدواری کرد که با وحدت و همدلی همه اقشار جامعه و همراهی مدافعان سلامت و رعایت دستورات پزشکی از این مرحله بحرانی عبور خواهیم کرد.
وی در پایان یاد آور شد: امسال دومین سالی است که این سنت حسنه و پسندیده که در آیات و روایات و سیره حضرات معصومین (ع) و اوصیا اسلام به آن تاکید شده در ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان انجام می‌گردد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
درخت رفسنجان روراستی شهدای مدافع حرم شهدای مدافع سلامت نهال
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :