معاون استاندار کرمان مطرح کرد:

برگزاری امتحانات دانشگاه آزاد به صورت غیرحضوری/فعالیت تالارها در مناطق غیرقرمز با ۵۰ درصد ظرفیت

  • شناسه خبر: 54801
برگزاری امتحانات دانشگاه آزاد به صورت غیرحضوری/فعالیت تالارها در مناطق غیرقرمز با ۵۰ درصد ظرفیت

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: کلیه امتحانات عمومی و تخصص دانشگاه آزاد در تمام مقاطع به صورت غیرحضوری برگزار شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: کلیه امتحانات عمومی و تخصص دانشگاه آزاد در تمام مقاطع به صورت غیرحضوری برگزار شود.

به گزارش روراستی، محمدصادق بصیری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اینکه شیوع ویروس کرونا همچنان ادامه دارد و احتمالا استان کرمان هم در مرز هشدار قرار می‌گیرد، از طرفی بازگشایی صنوف، ادارات و جاهای مختلف را هم داریم، یکی از مصوبات امروز ستاد کرونا تشدید نظارت‌ها و دقت در این زمینه بود که کارگروهی موظف شدند این کار را ادامه دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان عنوان کرد: این کارگروه اماکن مورد نظر را به پنج گروه تقسیم کردند، در حوزه ادارات دو گروه خدمات‌رسان و ستادی، در حوزه اصناف، اصناف مواد خوراکی و غیرخوراکی و اماکن مذهبی گروه پنجم هستند که برای هرکدام ناظر مشخص شده و دستگاه‌هایی که تخلفات را بررسی و احکام را صادر می‌کنند نیز مشخص شدند.

وی بیان داشت: قرار شد تشدید نظارت صورت که هم کسب و کار تعطیل نشود هم برخوردهای قانونی با تخلفات صورت گیرد.

بصیری با اشاره به امتحانات دانشگاه آزاد گفت: خیلی از اولیا و دانشجویان تماس گرفتند و با پیگیری به عمل آمده مقرر شد کلیه امتحانات عمومی و تخصص دانشگاه آزاد در تمام مقاطع به صورت غیرحضوری برگزار شود.

وی با اشاره به مصوبات دیگر ستاد کرونا بیان کرد: در خصوص نمایشگاه‌های تخصصی قرار شد این نمایشگاه‌ها برگزار شود به شرط رعایت فاصله‌های اجتماعی و دعوت از افرادی به صورت تخصصی و دعوت عام نخواهد بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان از ادامه فعالیت کتابخانه‌ها و مراکز بازی‌های رایانه‌ای و خانه‌های بازی با رعایت پروتکل یاد کرد و ابراز داشت: کتابخانه و تالارهای پذیرایی در مناطقی که قرمز نیست با ۵۰ درصد ظرفیت بازگشایی و ناظر مقیم هم در محل قرار بگیرد تا کنترل صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: برای اماکن مذهبی به‌ویژه هیئت‌ها کارگروه دیگری موظف شد بررسی انجام دهد مصوب کارگروه مصوب ستاد کرونا تلقی می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها:
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :