مشاور مدیرعامل شرکت مس ایران عنوان کرد:

تولید ۱۰۰ درصد نیاز مس کشور در داخل

  • شناسه خبر: 55616
تولید ۱۰۰ درصد نیاز مس کشور در داخل

شرکت مس ۱۰۰ درصد نیاز مس کشور را تولید می‌کند

مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: شرکت مس ۱۰۰ درصد نیاز مس کشور را تولید می‌کند.

پوشش تمام طرح های توسعه ای مس علی رغم تحریم ها

به گزارش روراستی، حسین احمدی جمعه شب در آیین بزرگداشت روز خبرنگار به همت روابط‌عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان با تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: خبرنگاران و اصحاب رسانه به‌عنوان یار دوازدهم تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان بودندکه اخبار این تیم را پوشش دادند و موفقیت این تیم برای راهیابی به لیگ برتر را تبریک می‌گوییم.

مدیر مجتمع مس سرچشمه رفسنجان بیان داشت: در شرایط تحریم و شرایط سخت ناشی از کرونا و علی‌رغم کاستی‌ها اما در حوزه تولید در سال ۹۸ تولید ۲۵۲ هزارتن کاتد انجام شد و در حوزه توسعه تمام طرح‌های توسعه در محدوده سرچشمه، درآلو و دره‌زار پوشش کامل داده شد.

وی ادامه داد: شرکت مس در حوزه بومی‌سازی قطعات و مسئولیت‌های اجتماعی هم موفق عمل کرد و پوشش اخبار افتخاراتی که مس کسب کرد توسط خبرنگاران نقش مؤثری در امیدبخشی به جامعه داشت.

ضرورت معرفی پتانسیل های شهرستان 

مجید فصیحی‌هرندی فرماندار ویژه شهرستان رفسنجان با قدردانی از حمایت‌های مؤثر شرکت مس از فرهنگ و هنر شهرستان اظهار کرد: روابط‌عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان گل سرسبد در بین روابط‌عمومی‌های کشور است.

وی بیان کرد: خبرنگاران در معرفی ظرفیت‌های مادی و معنوی و همچنین معرفی افراد توانمند شهرستان گام بردارند که این موضوع نقش زیادی در شناساندن شهرستان خواهد داشت.

حیدر ضیغمی مشاور مدیرعامل و مدیرگروه روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت ملی صنایع مس ایران بیان داشت: بیماری کرونا فاصله زیادی در تمام جوامع بشری ایجاد کرد و در همه قاره‌ها تغییرات و دگرگونی به وجود آورد.

وی تغییرات در انعکاس اخبار در شرایط کرونا را اینگونه عنوان کرد که نقش تلفن همراه بیشتر شد و خیلی از رسانه‌های مکتوب به تعطیلی کشانده شدند.

مشاور مدیرعامل شرکت ملی مس ایران با بیان اینکه خبرنگاران باید به ابزار روز اطلاع‌رسانی مجهز باشند، ادامه داد: امروز در شرایط کرونا ویدئوکنفرانس یکی از راه‌های ارتباطی شده است.

وی استفاده از عناوین جذاب و عبارت‌های کوتاه همچنین عکس توجه برانگیز را دارای اهمیت در اخبار دانست و ابراز داشت: باید از محتوای تولیدمان اطمینان داشته باشیم، با رسانه‌های رقیب تعامل داشته باشیم که اگر این تعامل وجود نداشته باشد امتیازی نخواهیم داشت.

ضیغمی در ادامه عنوان کرد: شرکت مس در سال ۹۸ با تولید ۲۵۲ هزار مس کاتد رکورد تولید تاریخ مس را شکست و در زمینه صادات ۲٫۵ برابر افزایش رشد داشته که در تاریخ مس بی‌سابقه است.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تا ۲۰ مردادماه جاری افزایش دو برابری در تولید داشتیم و در سال جهش تولید، تولید ۲۸۰ هزار تن در برنامه شرکت است.

ضیغمی با بیان اینکه برای ارتقای سطح شرکت مس پروژه‌های توسعه‌ای در دستور کار داریم، افزود: انجام ۱۰۰ هزار متر حفاری جدید در مجتمع مسر سرچشمه، شهربابک و سونگون در دستور کار است.

وی اذعان کرد: شرکت مس ۱۰۰ درصد نیاز مس کشور را تولید می‌کند و سال ۱۴۰۰ از تولید ۳۰۰ هزارتن عبور خواهد کرد.

ضیغمی با بیان اینکه صنعت مس درآمد ۴٫۵ میلیارد دلاری پیش‌بینی کرده است، از انجام مسئولیت‌های اجتماعی مس در بحران کرونا به راه‌اندازی بیمارستان ۵۰ تختخوابی بحران رفسنجان اشاره کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تولید جهش تولید رفسنجان مس
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :