پیام نماینده مردم رفسنجان و انار در پی ترور دانشمند هسته ای «شهیدمحسن فخری زاده»

  • شناسه خبر: 57131
پیام نماینده مردم رفسنجان و انار در پی ترور دانشمند هسته ای «شهیدمحسن فخری زاده»

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی در پی ترور شهید «محسن فخری زاده» دانشمند هسته ای کشورمان  پیامی صادر کرد.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی در پی ترور شهید «محسن فخری زاده» دانشمند هسته ای کشورمان  پیامی صادر کرد.

به گزارش روراستی، حجت الاسلام حسین جلالی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی در پی ترور دانشمند هسته ای کشورمان شهید محسن فخری زاده پیامی به شرح زیر صادر کرد.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ

 

إِنَّا للّه وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ

 

ترور ناجوانمردانه دانشمند بزرگ ایران اسلامی در حوزه های هسته ای، موشکی و دفاعی، دکتر محسن فخری زاده به وسیله عمله های دستگاه اطلاعاتی دشمن، داغ بزرگی را بر دل ملت ایران نهاد.

شهادت برای این مجاهد بزرگ فوز عظمی و رسیدن به رضوان الهی است، اما برای کشور و به ویژه جامعه علمی و دانشگاهی، خسرانی بزرگ به شمار می آید.

خباثت و رذالت دولت های آمریکا، اسرائیل و رژیم مرتجع سعودی چیزی نیست که بر ملت های آزادی‌خواه جهان پوشیده باشد؛ اما در کنار آن نباید بسترسازی برخی افراد یا جریانات داخلی کشور را به عنوان عامل مهم جسارت و جنایت آنان، از نظر دور داشت.

جریانی که به ظواهر فریبنده غرب دلبسته است و به اخم و لبخند آنان چشم دوخته و برای کشور نسخه ذلّت می پیچد، با نفوذ در مجامع علمی، نهادهای برنامه ریزی و دستگاه های اجرایی کشور، همواره با شگردهای مختلف در برابر پاسخ قاطع نظام به دشمنان سنگ اندازی کرده و در بیان و عمل خود، ضعف و تسلیم را به دشمنان مخابره می کند و آنان را بر بریدن نان ملت و ریختن خون فرزندان ملت، جسورتر و مصمم تر می کند.

بر طبق آیات قرآن و سنت قطعی اولیاء دین، در مواجهه اقتصادی، سیاسی، امنیتی و نظامی با دشمن، باید موازنه قدرت و دست برتر را حفظ کرد و جریانی که در پوشش الفاظ زیبا و فریبنده چون صلح و دوستی و ممانعت از جنگ و… این اصل را خدشه دار می کند، قطعا در فقر و گرسنگی حاصل از تنگناهای اقتصادی و ریخته شدن خون فرزندان ملت در اثر ناامنی، با دشمن غدّار و کینه توز شریک است.

اینجانب دستیابی به رضوان و رحمت خاصه و جای گرفتن در جنت الهی را به شهید فخری زاده تبریک گفته و این شهادت را به پیشگاه رهبر فرزانه انقلاب امام خامنه ای و به ملت بزرگ ایران و خانواده ایشان تسلیت می گویم و تاکید می کنم تنها راه انتقام خون این شهید و سایر شهدای عزیز، توازن قدرت و پاسخ قاطع در برابر دشمن خارجی و عدم مسامحه در برابر وسوسه گران داخلی است.

وَسَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنْقَلَبٍ یَنْقَلِبُونَ

حسین جلالی

نماینده مردم شریف رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی

برچسب ها:
پیام ترور شهید محسن فخری زاده نماینده مردم رفسنجان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :