امام جمعه رفسنجان:

سردار سلیمانی قهرمان امت اسلامی بود/رفسنجان سرداران بی شماری در جنگ تقدیم کرد

  • شناسه خبر: 57810
سردار سلیمانی قهرمان امت اسلامی بود/رفسنجان سرداران بی شماری در جنگ تقدیم کرد

امام جمعه رفسنجان گفت: سردار سلیمانی قهرمان امت اسلامی و ملت ایران بود.

امام جمعه رفسنجان گفت: سردار سلیمانی قهرمان امت اسلامی و ملت ایران بود.

به گزارش روراستی، حجت‌الاسلام اصغر عسکری امام جمعه رفسنجان در  مراسم اولنی سالگرد شهادت سردار سلیمانی و یادواره سرداران و شهدای شهرستان رفسنجان با تسلیت ایام فاطمیه (س) و گرامیداشت هفته بصیرت، عنوان کرد: یوم‌الله ۹ دی روز رستاخیز ملت ایران و انتفاضه قهرمانانه ملت ایران علیه فتنه و فتنه‌گران و ۱۹ دی سرآغاز خیزش انقلاب اسلامی در ایران است.

وی بیان کرد: سردار سلیمانی قهرمان امت اسلامی و ملت ایران مرد میدان مبارزه با ظالمان، طاغوت‌ها و ستمگران و شخصیت بزرگ جهان اسلام است که آمریکا را هم در زمان حیاتش هم با شهادتش شکست داد.

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: ارتحال فیلسوف و اندیشمند حوزه علمیه قم آیت‌الله مصباح یزدی که یک عمر با جهاد و اجتهاد با تعلیم و تربیت و آموزش‌دیدن و آموزش‌دادن از سنگرهای انقلاب اسلامی، تشیع و دین مبین اسلام حراست کرد و با سربلندی به دیار معبود شتافتند را تسلیت می‌گویم.

وی با بیان اینکه شهدا هم شاهد هستند و هم مشهود، ادامه داد: این جلسه هم به مناسبت اولین سالگرد سردار سلیمانی و هم یادواره شهدای شهرستان برگزار می‌شود،  رفسنجان در استان کرمان بعد از شهر کرمان بیشترین نیرو در دوران دفاع مقدس در جبهه‌ها داشت و همیشه حدود سه گردان رزمی آماده د میدان نبرد داشت و تعداد نیروهای گردان‌های این شهرستان از گردان‌های معمولی بیشتر بودند.

عسکری خاطرنشان کرد: بیشترین فرمانده شهید در دفاع مقدس از رفسنجان بود و با مدیریت امام جمعه فقید رفسنجان مرحوم هاشمیان بیشترین کمک را مردم رفسنجان به جبهه‌ها داشتند و کمک‌های این منطقه به جبهه‌ها زبان‌زد بود و مردم با اعتماد و حضور خود این خدمات را انجام می‌دادند.

وی ابراز کرد: رفسنجان اولین شهدای پیشگام قبل از پیروزی انقلاب را دارد و روحانیون مبارزی همچون حجت‌الاسلام پورمحمدی این شهرستان را به محل سخنرانی علمای بزرگی از جمله مقام معظم رهبری و دیگر سخنرانان کشوری تبدیل کرده بودند و رفسنجان دارای پیشینه انقلابی در کشور است.

انتهای پیام/

برچسب ها:
امت اسلامی رفسنجان سردار سلیمانی سرداران قهرمان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :