احتمال وقوع حادثه برای 1800 دانش آموز + عکس

  • شناسه خبر: 7953
احتمال وقوع حادثه برای 1800 دانش آموز + عکس

در خیابان شهید رمضانی رفسنجان 3 مدرسه دبیرستان دخترانه فرهنگیان و دبستان پسرانه فرهنگیان دوره اول و دوم قرار دارد . يکي از مسائلي که مورد اشاره والدین دانش آموزان است ايمن نبودن محوطه خارج از مدرسه واحتمال تصادف دانش آموزان در مسير رفت و آمد آنهاست.

در خیابان شهید رمضانی رفسنجان 3 مدرسه دبیرستان دخترانه فرهنگیان و دبستان پسرانه فرهنگیان دوره اول و دوم قرار دارد . يکي از مسائلي که مورد اشاره والدین دانش آموزان است ايمن نبودن محوطه خارج از مدرسه واحتمال تصادف  دانش آموزان در مسير رفت و آمد آنهاست.

 IMG_2374

به گزارش روراستی: نکته مورد اشاره و قابل توجه ریختن زباله های ساکنین محل در دو طرف درب ورودی مدارس بود که باعث آزردگی و ناراحتی معلمین و دانش آموزان و والدین آنها گردیده و گلایه آنها عدم توجه شهرداری به این خیابان و نبود زیبا سازی در این منطقه است.

IMG_2372

لازم به ذکر است نزدیک به 1800 دانش آموز در مدارس فوق مشغول تحصیل هستند که واقعا نگرانی و نارضایتی والدین و دانش آموزان و معلیمن آنها بجاست وان شاالله با پیگیری مسئولین برطرف شود.

ايمن سازي جلوی مدارس و به کار بردن علايم کاهش سرعت، خط کشي عابر پياده و نصب سرعت گير مي تواند نگراني والدين را براي وقوع حادثه هاي تلخ کاهش دهد.

IMG_2376

برچسب ها:
روراستی،رفسنجان فرهنگیان؛خطر
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :