مگر می شود اصولگرایان اصلاح طلب نباشند

  • شناسه خبر: 14608
مگر می شود اصولگرایان اصلاح طلب نباشند

مدیر دفتر آیت الله مصباح یزدی گفت : به گفته رهبر معظم انقلاب اسلامی ” مگر می شود اصولگرایان اصلاح طلب نباشند

مدیر دفتر آیت الله مصباح یزدی گفت : به گفته رهبر معظم انقلاب اسلامی ” مگر می شود اصولگرایان اصلاح طلب نباشند”.
به گزارش روراستی:حجت الاسلام حسین جلالی در جمع مردم رفسنجان در محل سالن اجتماعات کانون فرهنگی بینش اهل بیت (ع) رفسنجان افزود : کشور اسلامی ایران از دوران پیروزی انقلاب تا کنون تلاش کرده رتبه علمی خود را از ۲۰۰ به ۱۴ ارتقاء داده است و در سالهای آینده این رتبه به پنجم نیز خواهد رسید.
وی افزود : ایران در خاورمیانه از نظر علمی مقام اول را دارد همچنین بهترین رتبه فوتبال یعنی رتبه ۵۵ ام را دارا است.
وی تصریح کرد : در بحث دفاعی نیز بعد از آمریکا، روسیه و چین قرار داریم .
جلالی گفت : واژه ها و برچسب های چپ و راست در کشورهیچ بار ارزشی و معنایی ندارندو به گفته رهبر معظم انقلاب اسلامی ” مگر می شود اصولگرایان اصلاح طلب نباشند” ، اگر اصولگرایی به فکر توسعه و رشد و تعالی نباشد بی فایده است و اصلاح طلب هم بدون اصولگرا معنایی ندارد.
وی خاطرنشان کرد : بنابراین تقسیم بندی حزبی و جناحی دردسر ایجاد می کند .
وی با اشاره به وجود دو تفکر اسلام ناب محمدی و اسلام آمریکایی( غرب گرا) ادامه داد : در تفکر اسلام ناب محمدی معتقدیم که می توانیم کشور را به پیشرفت و سعادت برسانیم و می توانیم کشور را از نظر فنی، تکنولوژی و نانو به رشد برسانیم.
جلالی تأکید کرد : برخی پس از انقلاب به فکر توسعه و آبادانی و جهاد سازندگی افتادند و این راه را در پیش گرفتند اما برخی پس از انقلاب معتقدند که بایستی با قوانین بین المللی استاندارد شویم و کشور را از نظر اقتصادی، اجتماعی و سیاسی پیش ببریم و حقمان را از کشورهای دیگر بستانیم.
وی بیان کرد : آن دسته که پس از انقلاب به توسعه و آبادانی کشور و جهاد سازندگی میاندیشند انقلاب اسلامی را در مراحلی همچون پیروزی، شکل گیری نظام، دولت اسلامی، کشور اسلامی و تمدن اسلامی می بینند و تنها دو مرحله یعنی پیروزی و شکل گیری نظام تحقق یافته است .
حجت الاسلام جلالی افزود : در دولت اسلامی بانکها ۲۰ تا ۲۷ درصد بهره بانکی از متقاضیان تسهیلات دریافت می کنند و به واسطه همین تسهیلات با بهره بالا بسیاری از هموطنان ورشکست شدند پس هنوز به دولت اسلامی نرسیده ایم.
وی با ادامه به اینکه در حال انقلاب هستیم گفت : در دنیا در سیاست علمی، بهترین رتبه های علمی را کسب کرده ایم از جمله می توان به رتبه های تک رقمی در موضوعات هوافضا، ماهواره و پرتاب ماهواره اشاره ای کرد که درحوزه هوا فضا رتبه ۶ ام را داریم و در بحث شبیه سازی هم دومین رتبه را دارا هستیم.
جلالی افزود : در سیاست انقلابی توانستیم بسیار آرام باشیم اما کشورهای بیگانه با تدبیر و نقشه نابودی اسلام پیش می روند به گونه ای که هواپیمای مسافربری ۳۰۰ نفری را منفجر کردند و دریغ از یک عذرخواهی و یک مدال هم به فرمانده ناو اعطا کردند.
وی با بیان اینکه مسئله مهمی در منطقه در حال شکل گیری است خاطرنشان کرد : در مورد مذاکرات هسته ای با آمریکا خوشبین نیستیم و جز ضرر چیزی نمی بینیم چرا که بر آب سنگین، انرژی هسته ای، سانتریفیوژها و … خط قرمز کشیده اند و رفع تحریمها نیز هنوز صورت نگرفته است رشد و توسعه باید وجود داشته باشد اما در مذاکرات هسته ای مرزها شکست.
جلالی به زیباترین مدیرت ، که همان مدیریت رهبری است اشاره کرد و گفت : رهبر انقلاب اسلامی با خداوند ارتباط نزدیک دارد و از منظر اینکه به مردم ایران اسلامی اجحافی نشود دائما در حال دعا و راز و نیاز هستند و مدد ایران را از خداوند خواهان هستند.
وی تصریح کرد : دشمنان ایران بر این باورند که با توطئه به ایران دست دوستی دهند تا در دنیا کشورهای دیگر نگویند که جمله مرگ بر امریکا گفتن ایرانیان در ژن ایرانیان است.
وی خاطرنشان کرد : توافقنامه هسته ای چه به امضا برسد چه نرسد استکبارستیزی سرجای خود است و روحیه انقلابی در ایرانیان از بین نمی رود چرا که دشمن در همین روزهای گذشته تشییع پیکرهای پاک شهیدان گمنام و غواص را نظاره گر بود و بر اندامش لرزه افتاده بود.
مدیر دفتر آیت الله مصباح یزدی تأکید کرد : در موضوع توافقنامه هسته ای دغدغه ای نداریم و اقتصاددانان باید در بازگرداندن پول های بلوکه شده در خارج از کشور دقت داشته باشند و حقوقدانان نیز پیامدهای مذاکرات هسته ای را بررسی کنند.

برچسب ها:
جلالی،شهداء،اصولگرا،اصلاح طلب روراستی،رفسنجان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :