۱۹ آکادمی والیبال در رفسنجان افتتاح شد+عکس

  • شناسه خبر: 16639
۱۹ آکادمی والیبال در رفسنجان افتتاح شد+عکس

با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان ۱۹ آکادمی والیبال دختر و پسر بین ۱۴ تا ۱۵ ساله در سالن تختی رفسنجان افتتاح شد. به گزارش روراستی مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان در این آیین گفت: در راستای ورزش های همگانی و قهرمانی آکادمی های والیبال در استان شکل گرفتند که […]

با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان ۱۹ آکادمی والیبال دختر و پسر بین ۱۴ تا ۱۵ ساله در سالن تختی رفسنجان افتتاح شد.

به گزارش روراستی مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان در این آیین گفت: در راستای ورزش های همگانی و قهرمانی آکادمی های والیبال در استان شکل گرفتند که در این اکادمی ها بیش از ۵ هزار نوجوان بین ۱۴ تا ۱۵ ساله ساماندهی شدند.

محمود محمودی نیا  در آئین جشن والیبال و افتتاح ۱۹ آکادمی والیبال در شهرستان رفسنجان به مهمترین رکن جامعه یعنی خانواده اشاره کرد و افزود: در برابر اینده سازان که کودکان و نوجوانان هستند و سرمایه های هر شهری به حساب میایند مسئولیت داریم.

وی تصریح کرد: اگر قرار است آینده سازان ایران رشد و پیشرفت کنند و مسیر تعالی را طی نمایند باید مسئولین، مربیان و خانواده ها در کنار هم باشند و بستر مناسب جهت رشد این قشر فراهم سازند.

محمودی نیا اظهار کرد: سه عنصر اصلیِ این تحول که می تواند این مسیر را برای هدایت به وجود اورد شامل فرهنگسازی، جریان سازی و الگو سازی است.

محمودی نیا افزود: معتقدیم که کسانی که در سنین بالا دارای موفقیت هستند و از انرژی بالایی بر خوردارند کسانی هستند که از ورزش در دوران نوجوانی تا به سن بالا استفاده کردند و جسم و روح خود را همواره سرزنده و شاداب کرده اند که مهمترین اصل در رشد و پیشرفت است.

در اخر آکادمی های والیبال دختر و پسر که با نامهای المپیک، بسیج، شهاب۱، شهاب۲، شهرداری، صبا، عدالت۱، عدالت ۲، یاقوت ۱، یاقوت۲، طرح توسعه والیبال استان، آموزش و پرورش،آفتاب، سرداران، میثاق۱، میثاق۲ و هیئت والیبال ۱ رژه رفتند و گروه ورزش باستانی زورخانه ای رفسنجان هم هنرنمایی کردند.

IMG_2541 IMG_2537 IMG_2534 IMG_2523 IMG_2514 IMG_2504 IMG_2490 IMG_2477 IMG_2459 IMG_2565

برچسب ها:
روراستی،رفسنجان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :