نشست فوق‌العاده اتحادیه عرب درباره فلسطین

  • شناسه خبر: 2485
نشست فوق‌العاده اتحادیه عرب درباره فلسطین

گروه بین‌الملل: اتحادیه عرب ۳۰ آذر، نشستی فوق‌العاده به درخواست محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین و به منظور بررسی مسئله فلسطین برگزار خواهد کرد. به گزارش روراستی به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی «المصری الیوم»، اتحادیه عرب اعلام کرد که 21 دسامبر (30 آذر) به منظور بررسی تحولات مربوط به مسئله فلسطین، جلسه‌ای فوق‌العاده برگزار […]

گروه بین‌الملل: اتحادیه عرب ۳۰ آذر، نشستی فوق‌العاده به درخواست محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین و به منظور بررسی مسئله فلسطین برگزار خواهد کرد.

به گزارش روراستی به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی «المصری الیوم»، اتحادیه عرب اعلام کرد که 21 دسامبر (30 آذر) به منظور بررسی تحولات مربوط به مسئله فلسطین، جلسه‌ای فوق‌العاده برگزار خواهد کرد.

این نشست در سطح وزرای خارجه اتحادیه عرب و به ریاست محمد عبدالعزیز، وزیر خارجه لیبی، برگزار می‌شود.

احمد بن حلی، معاون دبیرکل اتحادیه عرب در این باره گفت: دبیرخانه این اتحادیه از وزرای خارجه عضو اتحادیه عرب برای این نشست فوق‌العاده که 30 آذر به درخواست رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین برگزار می‌شود، دعوت به عمل آورده است.

وی افزود: در این نشست، جدیدترین مساول مربوط به فلسطین و روند مذاکرات کنونی میان طرف‌های اسرائیلی و فلسطینی که با نظارت آمریکا در حال برگزاری است، مورد بررسی قرار می‌گیرد.

برچسب ها:
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :