اندر حکایت سفر هاشمی رفسنجانی به رفسنجان،قسمت سوم

  • شناسه خبر: 2562
اندر حکایت سفر هاشمی رفسنجانی به رفسنجان،قسمت سوم

اندر حکایت سفر هاشمی رفسنجانی به شهرستان رفسنجان حرفهای شنیده و دیده می شود که از این قرار است . به گزارش روراستی به تقل از یک منبع آگاه یکی از اقوام آقای هاشمی با بعضی از دستندرکاران اتحادیه های صنفی صحبت و رایزنی کرده تا  اتحادیه ها تبلیغاتی در خصوص دعوت از مردم برای […]

اندر حکایت سفر هاشمی رفسنجانی به شهرستان رفسنجان حرفهای شنیده و دیده می شود که از این قرار است .

به گزارش روراستی به تقل از یک منبع آگاه یکی از اقوام آقای هاشمی با بعضی از دستندرکاران اتحادیه های صنفی صحبت و رایزنی کرده تا  اتحادیه ها تبلیغاتی در خصوص دعوت از مردم برای استقبال از ایشان را داشته باشند .

دوم اینکه یک پیامک تبلیغاتی در خصوص دعوت مردم برای استقبال از آقای هاشمی در میدان امام حسین(ع) بود که نام میدان را به نام سردار سازندگی قید کرده بودند، این خود نشان گر این است که برای پیش برد اهدافشان با امام حسین هم در می افتند همان طور که درجریان فتنه شاهد این موضوع بودیم، قابل ذکر است بعد از فتنه سال 88 نام این میدان به نام آقا امام حسین (ع) تغییر کرد اما اندر حکایت سفر ایشان مجدد اسم قبلی آن برده می شود. در صورتی که بخواهند تغیری در نام میدان داشته باشند قطعاًمردم ولایی شهرستان رفسنجان فردا  حماسه 9 دی دیگری را خلق خواهند کرد.

برچسب ها:
9دی رفسنجان روراستی عاشورا فتنه
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :