تصمیم ترامپ در مورد قدس از انزوا و سردرگمی آمریکا ناشی می‌شود

  • شناسه خبر: 37764
تصمیم ترامپ در مورد قدس از انزوا و سردرگمی آمریکا ناشی می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان رفسنجان گفت: تصمیم ترامپ که پایتخت فلسطین اشغالی را قدس اعلام می‌کند، ناشی از انزوا و سردرگمی آمریکاست.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان رفسنجان گفت: تصمیم ترامپ که پایتخت فلسطین اشغالی را قدس اعلام می‌کند، ناشی از انزوا و سردرگمی آمریکاست.

به گزارش”روراستی” علی سلطانی در هفدهمین یادواره سردار شهید حاج علی محمدی‌پور و شهدای دقوق‌آباد بخش نوق رفسنجان اظهار داشت: شهید حججی با اینکه امام خمینی (ره) و دفاع مقدس را ندید، اما دفاع مقدس درسی به او داد که صحنه عاشورا را در سوریه رقم زد و به عنوان یک پاسدار ایرانی و شاگردی از شاگردان حاج علی محمدی‌پور چهره جهانی شد.

وی با اشاره به شجاعت‌های سردار سلیمانی در دوران دفاع مقدس، سوریه و عراق و صحنه‌های دیگر تصریح کرد: این سردار سرافراز کاری کرد که سازمان سیای آمریکا که با کسی ارتباط برقرار نمی‌کند و کشور اروپایی و غیراروپایی برایش معنا ندارد از اینکه سردار سلیمانی نامه او را باز نمی‌کند، عصبانی است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت رفسنجان خاطرنشان کرد: جوانان ما بسیج شدند و زیرنظر سردار سلیمانی داعش را نابود کردند و امروز خبری از داعش نیست، انقلاب اسلامی ما الگو شد برای اینکه تمدن اسلامی را در خاورمیانه بلکه در جهان رقم بزند.

وی با بیان اینکه امروز نتیجه خون شهدا را باید به شهدا گزارش دهیم، افزود: شهدا حاضر و ناظر هستند و اگر نبودند قدم از قدم نمی‌توانستیم برداریم.

سلطانی اظهار کرد: عزت یمنی بعد از سه سال موجب شد، عربستان به زانو درآید و آمریکا در نقشه‌هایی که برای خاورمیانه کشیده سردرگم شده و نمی‌داند با سردار سلیمانی و امثال او چه کند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت رفسنجان تصمیم ترامپ که پایتخت فلسطین اشغالی را قدس اعلام می‌کند را ناشی از انزوا و سردگمی دانست.

وی تصریح کرد: شهدا درس شجاعت، اخلاص، رشادت و خاکی‌بودن را دادند، امروز همه مردم ایران در حمایت از سپاه که دشمن در فضای مجازی علیه آن جوسازی کرد، برخاستند و در هر گروه و جناحی سپاه را حمایت کردند.

سلطانی ادامه داد: همه مردم ایران تحت فرماندهی فرمانده کل قوا سپاهی هستند و اگر در سوریه می‌جنگیم و بعضی اعتقادی به این مهم نداشتند، می‌دانیم که نیاز است که امثال مدافعان حرم در سوریه  وعراق دفاع کنند.

وی با اشاره به اینکه قرارگاه خاتم‌الانبیاء و سپاه در محرومیت‌زدایی جلودار هستند، اذعان داشت: سپاه پاسداران و بسیج مردمی را امام خمینی(ره) تأسیس کردند، چرا که امام دوراندیش بودند و امروز را می‌دیدند اگر بسیج و سپاه و نیروهای مردمی تحت عنوان مدافعان حرم که در غربت جان دادن نبودند، امروز وضعیت ما بهتر از افغانستان و عراق نبود.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت رفسنجان با اشاره به اینکه ایران در میدانی از آتش قرار دارد، اما امنیت آن سرآمد است، تصریح کرد: این امنیت را مرهون خون شهدا و وحدت مردم تحت لوای مقام معظم رهبری هستیم.

سلطانی تأکید کرد: امروز افتخار می‌کنیم در ایران حکومت شیعی با یک رهبر هستیم و وحدت شیعی داریم، امنیت اقتدار و عزت‌مان را مرهون خانواده‌های شهدا هستیم که سختی این چندساله را در از دست‌دادن بهترین عزیزان خود صبورانه تحمل کردند.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، تصمیم، ترامپ
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :