چرا سه تن از مراجع تقلید وزیر علوم را به دیدار نپذیرفتند؟

  • شناسه خبر: 4065
چرا سه تن از مراجع تقلید وزیر علوم را به دیدار نپذیرفتند؟

دکتر رضا فرجی دانا که در ماه های گذشته به علت عملکرد غیر اعتدالی اش در عزل و نصب مدیران و مسئولین دانشگاه ها و همچنین انتصاب افراد حاشیه دار در وزارت علوم با انتقادات بسیاری از سوی مراجع معظم تقلید روبرو شده بود در سفر یک روزه به زادگاهش قصد دیدار با مراجع و […]

دکتر رضا فرجی دانا که در ماه های گذشته به علت عملکرد غیر اعتدالی اش در عزل و نصب مدیران و مسئولین دانشگاه ها و همچنین انتصاب افراد حاشیه دار در وزارت علوم با انتقادات بسیاری از سوی مراجع معظم تقلید روبرو شده بود در سفر یک روزه به زادگاهش قصد دیدار با مراجع و علمای قم را داشت.

به گزارش روراستی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری که در ماه های گذشته به علت عملکرد غیر اعتدالی اش در عزل و نصب مدیران و مسئولین دانشگاه ها و همچنین انتصاب افراد حاشیه دار در وزارت علوم با انتقادات بسیاری از سوی مراجع معظم تقلید روبرو شده بود در سفر یک روزه به زادگاهش قصد دیدار با مراجع و علمای قم را داشت.

وزیر علوم در سفر به قم تنها موفق به دیدار با آیات عظام صافی گلپایگانی، موسوی اردبیلی و جوادی آملی شد و از حضور در بیوت حضرات آیات نوری همدانی، سبحانی و مکارم شیرازی باز ماند.

البته رضا فرجی دانا با حضور درمراسم ختم آیت الله موسوی کرمانی که در مدرسه امیرالمومنین برگزار گردید سعی نمود در حاشیه این مراسم لحظاتی را با آیت الله مکارم شیرازی که انتقادات بسیاری را نسبت به عملکرد وی داشته است دیدار نماید.

همچنین وزیر علوم در دیدار با آیت الله علوی گرگانی که در ساعات پایانی حضور وی در قم برگزار گردید با انتقادات این مرجع عالیقدر نسبت به عملکردش در انتصابات روبرو گردید.

آیت الله علوی گرگانی در این دیدار بیان داشتند: شما در وزارت علوم مسئولیت حساس و خطیری را به عهده دارید و باید سعی کنید که تغییر دولت، منجر به خاتمه یافتن اقدامات خوب گذشته و کنار گذاشتن افراد خلاق و ارزشمند نشود.

لازم به ذکر است که دیدارهای رسمی وزیر علوم پس از حضور در مراسم ختم آیت الله موسوی کرمانی پایان یافت و وی برای دیدارهای خصوصی و بدون حضور خبرنگاران، عازم محل دیدار شد.

منبع:598

برچسب ها:
رفسنجان روراستی وزیرعلوم
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :