زمان توزیع برگه‌های خود اظهاری یارانه‌

  • شناسه خبر: 4182
زمان توزیع برگه‌های خود اظهاری یارانه‌

سخنگوی دولت در خصوص انتشار خبری درباره توزیع برگه‌های خود اظهاری یارانه‌ها در ایام عید نوروز گفت: اصلا قرار نیست این برگه‌ها در ایام تعطیلات نوروز توزیع شود. به گزارش روراستی به نقل از تسنیم، محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران، گفت: پرداخت یارانه‌های نقدی در 20 […]

سخنگوی دولت در خصوص انتشار خبری درباره توزیع برگه‌های خود اظهاری یارانه‌ها در ایام عید نوروز گفت: اصلا قرار نیست این برگه‌ها در ایام تعطیلات نوروز توزیع شود.
به گزارش روراستی به نقل از تسنیم، محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران، گفت: پرداخت یارانه‌های نقدی در 20 اسفند انجام شد و پرداخت عیدی و حقوق اسفندماه کارکنان دولت طی ابلاغیه دولت در 15 اسفندماه انجام شد. تنها یک یا دو دستگاه باقی مانده که عیدی و حقوق اسفندماه آنان نیز در اسرع وقت پرداخت خواهد شد.

وی افزود: دولت ضوابط اجرایی و نقشه راه سیاست‌های کلی اقتصادی مقاومتی را در ماه جاری و پیش از پایان سال ابلاغ می‌کند و دولت در این خصوص تاخیر یک روزه را هم جایز نمی‌داند.

نوبخت خاطرنشان کرد: سفر رئیس‌جمهور به عمان و سایر سفرهای دولت در راستای استحکام روابط ایران و همسایگان است.

سخنگوی دولت تصریح کرد: تلاش کردیم بدون کسری بودجه و استقراض از بانک مرکزی در این پایان سال انضباط مالی ایجاد کنیم.

وی اظهار داشت: انتظار داریم نرخ تورم تا پایان اسفندماه سال 92 چند درصد هم کاهش یابد.

نوبخت در خصوص اظهارات اخیر بان کی مون گفت: دولت تعهدی به مجامع جهانی نسپرده و تعهد دولت به ملت ایران است.

سخنگوی دولت در خصوص انتشار خبری درباره توزیع برگه‌های خود اظهاری یارانه‌ها در ایام عید نوروز، گفت: اصلا قرار نیست این برگه‌های خود اظهاری در ایام تعطیلات نوروز توزیع شود. این برگه‌ها پس از پایان تعطیلات و در فروردین 93 توزیع می‌شود.

برچسب ها:
خوداظهاری رفسنجان روراستی یارانه
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :