یادداشت///

خوش خدمتی دیگر از سعدمحمدی برای کرمانی ها!

  • شناسه خبر: 60137
خوش خدمتی دیگر از سعدمحمدی برای کرمانی ها!

طی دستور  سعدمحمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران مجتبی سرآسیایی به عنوان مربی به مس کرمان پیوست.

طی دستور  سعدمحمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران مجتبی سرآسیایی به عنوان مربی به مس کرمان پیوست.

به گزارش روراستی، در حالی مس رفسنجان بازی های حساسی پیش رو دارد و نیازمند آرامش است تا از این بازی ها نتایج مطلوبی کسب کند، که خبر از دستوری غیرمنتظره توسط سعدمحمدی برای کمک مربی این تیم یعنی مجتبی سرآسیایی برای همراهی مس کرمان می رسد.

سرآسیایی که چند ماهی‌ست ربیعی را در مس رفسنجان همراهی می کند، عملکرد قابل قبولی داشته و هواداران تیم مس رفسنجان حضور او در تیم را یکی از عوامل موفقیت تیم مس می دانند.اما چگونه سعدمحمدی صلاح تیم کرمانی را نسبت به تیم رفسنجانی که در لیگ برتر توپ می زند ارجح دانسته و چنین تصمیمی گرفته است؟

اگرچه هنوز تأیید یا تکذیب این خبر از سوی مس کرمان صورت نگرفته، اما فرض اینکه اگر رضا مهاجری سرمربی تیم مس کرمان هم، چنین مهره باارزشی از مجموعه مس رفسنجان را تور کرده و به سعدمحمدی پیشنهاد داده باشد نیز نمی توانست بدون مقدمه منجر به چنین تصمیمی از سوی سعدمحمدی شود.

تصمیمی که بیشتر شبیه خوش خدمتی به کرمانی هاست که از سوی سعدمحمدی تمامی ندارد، چراکه او در بیشترین سرمایه گذاری ها در ورزش به ویژه فوتبال و فراهم آوری زیرساخت ها برای کرمانی ها کم نگذاشته است و از سویی  رفسنجان که شهر بزرگترین معدن مس کشور است سرمایه قطره چکانی در برابر مس کرمان دارد.

اکنون که مس رفسنجان در لیگ برتر است باید تقویت شود تا جایگاهش در لیگ برتر حفظ شود نه اینکه زمینه تخریب مس رفسنجان با اینگونه حواشی را فراهم کنند و شیرازه روحی و روانی تیم در بازی ها و البته مردم شهر رفسنجان را در آستانه انتخابات به هم بریزند در حالی که این روزها فضایی آرام باید در شهر حاکم باشد تا بزرگترین رویداد سیاسی کشور یعنی انتخابات به خوبی رقم بخورد.

بنابراین رسانه مردمی روراستی ضمن اینکه از مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران برای چنین تصمیم یک شبه ای توضیح می خواهد، از نماینده محترم مردم رفسنجان و انار در مجلس هم خواستار رسیدگی به این موضوع و منصرف شدن از چنین تصمیمی است، که امیدواریم منتج به نتیجه خوب شود.

انتهای پیام/

برچسب ها:
سعد محمدی مجتبی سرآسیایی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران مس رفسنجان مس کرمان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :