پیام حجت الاسلام جلالی در پی حضور حماسی مردم در انتخابات

  • شناسه خبر: 60242
پیام حجت الاسلام جلالی در پی حضور حماسی مردم در انتخابات

حجت الاسلام جلالی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس در پی حضور حماسی مردم حوزه انتخابیه پای صندوق های رأی پیامی صادر کرد.

حجت الاسلام جلالی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس در پی حضور حماسی مردم حوزه انتخابیه در پای صندوق های رأی پیامی صادر کرد.

به گزارش روراستی، حجت الاسلام جلالی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس در پی حضور حماسی مردم حوزه انتخابیه همراه با دیگر ملت ایران در پای صندوق های رأی پیامی صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

خدا را شاکر و سپاسگزاریم و بر نعمت پیروزی بزرگ ملت ایران پیشانی برخاک می ساییم. حقیقتا مردم زمان ما از مردم صدر اسلام بهتر عمل کردند و به ندای ولی امر مسلمین جانانه و عاشقانه لبیک گفتند و با حضور پای صندوق‌های رای زیباترین صحنه‌ها را خلق کردند.

مردمی که با وجود تمام دردها و رنج ها و همه گلایه ها به پای صندوق ها آمدند و برای حمایت از نظام سرفراز اسلامی و ناکامی دشمنان و همچنین اعتراض به بانیان وضع موجود در این انتخابات مشارکت نمودند.

درود و سلام خدا، انبیاء، اولیاء و شهیدان راه حق بر شما امت حزب الله و همیشه در صحنه باد که حماسه دیگری آفریدید و دولت دینی و انقلابی و مردمی را کلید زدید الحمدلله.

به نوبه خود ابتدا از مردم شریف و نجیب رفسنجان و انار، و سپس از همه دست اندرکاران، مجریان، ناظران و خصوصا فرمانداران و بخشداران محترم شهرستان های رفسنجان و انار تشکر می کنم که زمینه برگزاری انتخابات پرشور و سالم را فراهم نمودند.

خدمت به این مردم عزیز عبادت است و ما هم در مسیر ادامه خدمت تلاش خواهیم نمود که این همه لطف و صفای مردم خوب و نجیبمان را جبران نموده و در جهت حل مشکلات در کنار سایر مسئولین تلاش نماییم.

حسین جلالی، نماینده مردم شریف رفسنجان و انار

برچسب ها:
انتخابات پیام حجت الاسلام جلالی نماینده رفسنجان و انار در مجلس
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :