معاون دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان عنوان کرد:

تزریق ۳۱ هزار دز واکسن کرونا در رفسنجان و انار

  • شناسه خبر: 60809
تزریق ۳۱ هزار دز واکسن کرونا در رفسنجان و انار

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان از تزریق بیش از ۳۱ هزار دز واکسن کرونا در شهرستان‌های رفسنجان و انار خبر داد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان از تزریق بیش از ۳۱ هزار دز واکسن کرونا در شهرستان‌های رفسنجان و انار خبر داد.

به گزارش روراستی، احمد جمالی‌زاده امروز در رابطه با واکسیناسیون کرونا اظهار کرد: واکسیناسیون کرونا برای افراد سالمند در حال انجام است و در حال حاضر افراد بالای ۶۵ سال در محل مصلی رفسنجان واکسینه می‌شوند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان عنوان کرد: از ابتدای شروع واکسیناسیون تا کنون بیش از ۳۱ هزار دز واکسن در نوبت‌های اول و دوم در شهرستان‌های رفسنجان و انار تزریق شده است.

جمالی‌زاده ادامه داد: واکسیناسیون در مناطق نوق، کشکوئیه، سرچشمه، داوران، کبوترخان و خنامان توسط عوامل بهداشتی در همان مناطق و با اطلاع قبلی انجام می‌شود و نیازی به مراجعه به مصلی نیست و فقط اهالی شهر رفسنجان و حومه باید پس از نوبت‌دهی به مصلی مراجعه کنند.

وی بیان کرد: کلیه افراد بالای ۶۵ سال که تاکنون موفق به تزریق واکسن نشده‌اند می‌توانند به محل مصلی رفسنجان مراجعه کرده و واکسن خود را تزریق کنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان تصریح کرد: کسانی که متقاضی تزریق واکسن هستند، از طریق سامانه salamat.gov.ir ثبت‌نام کنند و بر اساس نوبتی که به‌صورت پیامک و یا تلفنی از طریق مرکز بهداشت محل زندگی خود به آن‌ها داده می‌شود، برای تزریق واکسن مراجعه کنند.

وی از مردم خواست بدون نوبت، به هیچ عنوان به ایستگاه واکسیناسیون( مصلی) مراجعه نکنند و در حال حاضر وضعیت موجودی واکسن ما خوب است و جای هیچگونه نگرانی نیست.

جمالی‌زاده خاطرنشان کرد: در دو هفته آینده کلیه افراد بالای ۶۰ سال را واکسن می‌زنیم و این افراد نگران نباشند.

وی عنوان کرد: کلیه افراد بالای۶۰ سال از امروز می‌توانند با مراجعه به سامانه  salamat.gov.ir  ثبت‌نام و نوبت جهت واکسیناسیون دریافت کنند؛ همچنین افراد بالای ۶۰ سال که برای روز پنجشنبه گذشته ۲۴ تیرماه نوبت داشتند، می‌توانند در اولین فرصت به مصلی مراجعه و واکسن خود را دریافت کنند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان رفسنجان یادآور شد: در روزهای آتی محموله‌های جدید واکسن هم به دست‌مان‌ می‌رسد تا به گروه‌های هدف تزریق شود و کمبودی در این خصوص نخواهیم داشت‌.

جمالی زاده خاطرنشان کرد: واکسن کوبرکت (ایرانی) هم تحویل ما شده  و از شنبه ۲۶ تیر ماه کسانی که مایل به تزریق این واکسن باشند به آنها تزریق خواهد شد.

وی به نکته دیگر در مورد واکسن آسترازنیکا هم اشاره و بیان کرد: سالمندانی که نوبت اوّل واکسن آسترازنیکا تزریق کرده‌اند فعلا به مصلی مراجعه نکنند و در روزهای آتی از طریق مرکز بهداشت به آنها اطلاع و نوبت‌دهی خواهد شد تا جهت تزریق نوبت دوم مراجعه کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
انار رفسنجان سالمندان واکسن کرونا واکسن کووبرکت واکسیناسیون سالمندان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :