فساد فرهنگی و اخلاقی در ورزش را تحمل نمی‌کنیم/ خلأهای قانونی در خصوص اتباع غیرمجاز پر شود

  • شناسه خبر: 67638
فساد فرهنگی و اخلاقی در ورزش را تحمل نمی‌کنیم/ خلأهای قانونی در خصوص اتباع غیرمجاز پر شود

امام جمعه رفسنجان گفت: هرگز ولنگاری، هرزگی، فساد و بی‌بندوباری را در این ورزش و در بین ورزشکاران نمی‌پسندیم و تحمل نمی‌کنیم.

امام جمعه رفسنجان گفت: هرگز ولنگاری، هرزگی، فساد و بی‌بندوباری را در این ورزش و در بین ورزشکاران نمی‌پسندیم و تحمل نمی‌کنیم.

به گزارش روراستی، حجت‌الاسلام اصغر عسکری امام جمعه رفسنجان امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با برشمردن ویژگی‌های اخلاقی حضرت زهرا(س) اظهار کرد: آن حضرت در امر خودسازی و تکامل عظمت والایی دارند که حضرت امام(ره) در پایان ده‌ها سال تحقیق، مطالعه و تحصیل می‌فرمایند« تمام ویژگی‌های انبیاء در حضرت زهرا(س) جلوه کرده است».

وی بیان داشت: با توجه به سردی هوا در زمستان و توسعه گازرسانی در کشور و مصرف بالای گاز، درخواست داریم در مصرف گاز صرفه‌جویی شود و مصرف بهینه مدنظر باشد.

عسکری تصریح کرد: با همه احترامی که هم برای ورزش و هم برای ورزشکاران و جوامع ورزشی قائلیم و ورزش را نیاز و ضرورت برای جامعه می‌دانیم و از خدمتکاران به ورزش دفاع می‌کنیم، اما هرگز ولنگاری، هرزگی، فساد و بی‌بندوباری را در این موضوع نمی‌پسندیم و تحمل نمی‌کنیم.

وی در همین رابطه اضافه کرد: در مرحله اول ورزشکاران خودشان مراقبت کنند و مسؤولان هیئات ورزشی، مسؤولان امور و دستگاه قضایی ناهنجاری‌ها در جامعه ورزشی را رصد کنند و نگذارند در مجموعه‌ای که باید سالم و سرپا بماند و در خدمت بشر باشد ناهنجاری‌های فرهنگی در ورزش بروز کند و نگذارند فساد و تباهی سیاسی، اخلاقی و مالی ایجاد شود.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به افزایش سرقت سیم و کابل‌های برق افزود: از مسؤولان انتظامی تقاضا می‌کنیم در این زمینه تلاش و جدیت بیشتری داشته باشند و فعالان ضایعاتی‌ها را پایش و رصد کنند و نگذارند با اتفاقاتی که از ناحیه سرقت سیم و کابل برق رخ می‌دهد وسایل زندگی مردم آسیب ببیند.

وی با اشاره به اینکه نقل و انتقال اتباع غیرمجاز در جاده‌ها دیده می‌شود، ادامه داد: چنانچه خانه و کار به اتباع خارجی می‌دهید و از آنان مدارک هویتی و اقامتی نمی‌گیرید در برابر مسائلی که پیش می‌آید، پاسخگو خواهید بود و اگر اتفاقی مانند اتفاقی که در بهرمان افتاد، شما هم مقصرید و باید پاسخگو باشید.

عسکری با انتقاد از کم‌کاری مجلس در خصوص اتباع غیرمجاز تصریح کرد: خلأهای قانونی برای اداره کشور باید پر شود و نمایندگان مجلس ضرورت‌های جامعه را ببینند و برای رفع آن قانون تصویب کنند.

 

 

 

 

 

 

برچسب ها:
امام جمعه رفسنجان حامد لک حجت الاسلام اصغر عسکری ورزشکاران ولنگاری فرهنگی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :